Бадіца М. В.
|
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійно-творчої діяльності засобом продуктивної технології
|
Беньковська Н. Б.
|
Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи
|
Боднар С. В.
|
Навчання усного англомовного економічного дискурсу майбутніх менеджерів
|
Височан З. Ю.
|
Формування комунікативної компетентності як ознаки професійної культури майбутніх фахівців права
|
Грудок-Костюшко М. А.
|
Интерактивное обучение как условие формирования мотивации к созданию диалогового дискурса иностранными студентами
|
Єременко Т. Є., Урсул В. С.
|
Мовленнєві засоби реалізації інтерактивної стратегії англомовного навчально-наукового лекційного дискурсу
|
Казанцева Л. І.
|
Реалізація культурологічного підходу в навчанні дошкільників української мови в полікультурному просторі
|
Койчева Т. І.
|
Діагностика організаційної культури викладачів університету
|
Король Т. Г.
|
Англомовна компетентність у читанні фінансової фахової літератури як об’єкт тестового контролю
|
Линенко А. Ф., Смірнов С. В.
|
Проблема стимулювання саморозвитку майбутнього судноводія в контексті формування його конкурентоздатності
|
Лі Сіюнь.
|
Діагностика стану сформованості самоорганізації в учнів 5-7 класів у процесі фортепіанного навчання
|
Малашевська І. А.
|
Сутність, зміст і структура музикальності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
|
Міненок А. О.
|
Обґрунтування змістово-процесуальної складової моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи
|
Миркович И. Л.
|
Звенья интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи учащихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок
|
Мосейчук А. Р.
|
Сучасні технології формування дослідницьких компетенцій майбутніх фельдшерів у процесі професійної підготовки
|
Мушинська Н. С.
|
Засоби професійного саморозвитку майбутнього фахівця економічної галузі
|
Нагорна Н. В.
|
Інтерактивні технології як засіб формування педагогічної компетентності майбутнього психолога
|
Осіпцов А. В.
|
Феноменологія загальнолюдських цінностей особистості в сучасній науці
|
Oskina N. O.
|
Topicality of integrated approach to intensive foreign language teaching
|
Певна С. Є.
|
Студент як суб’єкт освіти: сутність та особливості
|
Полякова Г. П.
|
Контекстний підхід у викладанні іноземних мов як чинник формування конкурентоспроможності майбутніх юристів
|
Соцька О. П., Шельменко Г.
|
Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з природою
|
Тітова Г. В.
|
Проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування спортивних лідерських якостей в теорії і практиці
|
Фомина И. Л.
|
Инновационные методы активизации обучения в условиях высшей школы
|
Царенко М. О., Нікуліна І. Ю.
|
Застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики
|
Черненко Н. М.
|
Категорія ризику в управлінській діяльності
|
Шепель М. Є.
|
Самореалізація майбутніх учителів філологічних спеціальностей як етап адаптації до професійної діяльності
|
Ягодікова В. В.
|
Критерії та показники сформованості інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи
|
Kovtun O. V.
|
Communicative approach to development of future preschool teachers’ speech expressive-ness
|