Бобро О. В.
|
Теоретико-методологічні підходи до викладання дисципліни «основи медичних знань» у вищих навчальних закладах
|
Ганчар А. И.
|
Мониторинг показателей выступления сильнейших команд пловцов на VII-XV чемпионатах мира по водным видам спорта с 1994 по 2013 гг. (II этап)
|
Гюль Алі
|
Реформування системи вищої освіти Туреччини в середині ХХ століття
|
Дегирменджи Мюджахит
|
Пути реформирования системы подготовки специалистов дошкольного образования в высших учебных заведениях Турции
|
Дишко О. Л.
|
Формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг
|
Долженков О. О., Постоян Т. Г.
|
Технологія портфоліо в аспекті автентичного оцінювання результатів професійної підготовки майбутніх фахівців
|
Ивасюк Н. А.
|
Синтез средств обучения профильной и иноязычной речевой деятельности в условиях интегрированного обучения
|
Кожем’якін О. С.
|
Оптимізація методології формування компетентності з безпеки життєдіяльності
|
Михайловський О. В.
|
Метод учбових проектів як педагогічна умова розвитку економічного мислення вчителів інформатики у процесі післядипломної освіти
|
Москалюк О. В.
|
Система вправ з навчання англійського публічного мовлення майбутніх політологів
|
Осіпцов А. В.
|
Розробка та обґрунтування освітньо-виховного середовища у вихованні загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету
|
Павлишина Н. Б.
|
Педагогічна модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку
|
Петришин О. В.
|
Формування психофізичної компетентності студентів вищих медичних закладів у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки засобами спортивно-ігрових технологій
|
Пєшкова О. В.
|
Вплив засобів фізичної реабілітації на стан серцево-судинної та сечостатевої системи і загальну фізичну працездатність у чоловіків першого зрілого віку при хронічному простатиті
|
Подгорна В. В.
|
Сучасний стан і зміст корекційної роботи з молодшими школярами, які мають тяжкі порушення мовлення
|
Пономарюк Л. П.
|
Професійна спрямованість та її вплив на формування відповідальності молодшого медичного спеціаліста в процесі фахової підготовки
|
Рубіс К. М.
|
Місце спортивної боротьби у системі фізичного виховання вищих педагогічних навчальних закладів
|
Самоненко С. Б.
|
Вивчення критеріїв диференційованого навчання у системі фізичного виховання школярів
|
Терзі П. П.
|
Виховання фізичних якостей у юнаків-футболістів на етапі спортивного вдосконалення
|
Тодоров П. І.
|
Вдосконалення силових якостей у спортивній підготовці слабочуючих борців 17-18 років
|
Тодорова В. Г.
|
Сучасний стан і перспективи хореографічної підготовки в складнокоординаційних видах спорту
|
Упатова І. П.
|
Позааудиторна методична діяльність майбутніх учителів
|
Форостян О. І.
|
Теоретико-методичні засади адаптивного фізичного виховання підлітків з порушеннями слуху
|
Шаров Р. А., Попроцький І. С.
|
Навчально-методичне забезпечення професійної підготовки військових та цивільних моряків України в сучасних умовах освітнього середовища
|
Шейко Л. В.
|
Дифференцированный подход - резерв повышения качества процесса обучения плаванию взрослых людей, которые занимаются в группах оздоровительного плавания
|
Шемчук В. М., Харченко О. М.
|
Особливості професійної підготовленості офіцерів військово-морських сил до виконання завдань в екстремальних умовах службової діяльності
|
Яблонська Т. М.
|
Роль емоційного фактору у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов, заснованої на принципі рольової перспективи
|
Якимчук Н. В.
|
Реалізація ігрових методів у процесі навчання іншомовної граматики студентів-філологів
|