Зміст
Розділ 1. Проблеми емоційної регуляції діяльності |
|
Большакова А.М. Роль емоційного інтелекту в побудові життєвих програм особистості |
3 |
Будіянський М.Ф. Структура та стадії формування психологічної залежності молоді від комп’ютерних ігор |
7 |
Вдовіченко О.В. Прояв ризику на психоемоційному рівневі |
9 |
Головська І.Г. Вплив емоційного і раціонального при прийнятті рішень у психологічному консультуванні Дегтяренко Т.В., Пастернацький А.В. Нейрофізіологічні, індивідуально-психологічні та гендер-ні детермінанти підліткової агресії |
15
22 |
Денисенко А.А., Кузин Е. Д. Становление взаимоотношений молодых супружеских пар |
25 |
Журавльова Л.П. Онтогенетична динаміка емоційних механізмів емпатії |
30 |
Ільницька Л.А. Психологічні особливості особистості інтернет-залежних юнаків |
34 |
Коробіцина М.Б. Інтенсивність емоційних реакцій особистості у стані алекситимічної психалгії (у представників "допоміжних" професій) |
38 |
Малкин В.М. Виртуальный генезис: кризис в зеркале |
41 |
Массанов А.В. Характерологічні детермінанти психологічних бар'єрів у діяльності особистості |
44 |
Поддубная Е. Личностная идентичность субъекта: сознательные и бессознательные аспекты |
48 |
Поплавская Е.В., Пастернацкий А.В., Ананьев А.М. "Двойной стандарт": внутриличностная проблема современной женщины |
52 |
Салій Ю.А. Сили добра і зла. Що таке смертний гріх і як з ним боротися? |
55 |
Тихопой О.В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу |
61 |
Трофимчук Л.П. Емоція страху і провини в структурі релігійного досвіду |
65 |
Розділ 2. Психологічна освіта в системі вищої школи |
|
Андріяш Х.О., Розіна І.В. Особливості поведінки підлітків у конфліктній ситуації |
70 |
Василькова О.І. "Антологія педагогічного досвіду переживання кризових ситуацій" і поши-рення психологічних можливостей сучасного вчителя |
73 |
Везенкова Г.І. Особистісна зрілість як детермінанта життєвих домагань майбутніх учителів Вдовиченко О.В., Кабешева А.А. Теоретико-методологический анализ критики и ее содержания |
79
84 |
Головська Ю.С., Лазоренко Т.М. Соціально-психологічна робота з родинами, в яких виховуються діти з ДЦП Дончак А. М. Психологічні особливості спадкоємності поколінь у навчально-виховному процесі ВВНЗ |
87
91 |
Дудкина Е. А., Пивоварчик И. М. Сравнительная характеристика ценностных ориентаций юношей и девушек на современном этапе развития общества |
94 |
Казанжи М.Й. Діагностика фасилятивного потенціалу особистості |
97 |
Малеева Е.Л. Функциональный подход к различению типов вины и его использование в практике консультирования |
104 |
Пізінцалі В.В. Психологічні особливості підвищення психологічної культури держслужбовців у системі сприяння громадянськості особистості |
110 |
Хмель Н.Д., Дин Синь Социальная адаптация иностранных студентов как проблема практической психологии образования |
114 |
Цільмак О.М. Кар’єра як етапи професіогенезу працівників ОВС |
117 |
Чебикін О.Я., Астрєйко С.В. Щодо проблеми іміджу психолога |
122 |
Чёрный Е.В. Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов |
125 131 |