Зміст
О.Я. Чебикіну 60. | 3 | |
Психологія | ||
Андрущенко О.А. Напрями психологічних досліджень реклами | 5 | |
Батраченко І.Г. Психологічні особливості пралогічних форм антиципації. | 10 | |
Гаєвська Г.В. Адаптація жінок преклімактеричного віку до вагітності | 14 | |
Іванов Д.І. Любов і сексуальність у структурі сімейних стосунків | 18 | |
Кривонос І. В. Проблема визначення національного характеру в системі етнопсихологічних понять | 21 | |
Мельничук І.В., Собяніна І.В. Співвідношення комунікативних якостей особистості та схильності до певних стратегій поведінки у конфлікті | 26 | |
Семиченко В.А. "Я" в структурі професійно надійної особистості | 30 | |
Харцій О.М. Вплив креативності на ефективність управлінської діяльності | 33 | |
Чебыкин А.Я., Федулина Т.С. О психологическом содержании и признаках толерантности | 37 | |
Язвинская Е.С. Эмоциональный интеллект, лидерские качества и психосоматические расстройства | 41 | |
Педагогіка | ||
Беседіна Є.В. Проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах диверсифікації освіти | 46 | |
Грудок-Костюшко М.О. До проблеми імплементації сучасних європейських комунікативних технологій у систему загальноосвітньої школи України | 51 | |
Ємельянова Д.В. Педагогічні умови формування готовності до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін | 55 | |
Матвєєва К.С. Еволюція поняття "навички" в сучасній науці | 60 | |
Ромашева Н.В. Щодо проблеми впровадження педагогічних технологій у навчально-виховний процес. | 67 | |
Торган М.М. Дослідження напрямів удосконалення процесу управління в освіті. Сафонова Н.В. Відродження освітнього руху в Україні у 20-х роках ХХ століття. |
71 | |
Федірчик Т.Д. Розвиток професіоналізму викладача як фактор управління якістю вищої освіти | 75 | |
Методика | ||
Геркерова А.М. Принципы еврейского воспитания | 80 | |
Джуринський П.Б. Рівні сформованості мотиваційно-аксіологічного і етично-психологічного компонентів професійно-педагогічної готовності майбутніх фахівців з фізичної культури | 85 | |
Заболотська О.О. Методика формування коммунікативної культури студентів на практичних заняттях з іноземних мов | 90 | |
Іванченко Є.А. Інтегративні процеси в професійній підготовці майбутніх фахівців: теорія та практика використання. | 94 | |
Кияновский А.А. Развитие творческой деятельности школьника в решении интегративных проблем на уроках физики | 101 | |
Королева Т.М., Могилевский В.И. Обучение будущих переводчиков гендерным аспектам фонетики | 105 | |
Костюхіна Л.В., Ващенко О.Л. Використання функціональної музики в навчально-виховному процесі сучасної початкової школи | 107 | |
Михайлова Л.І. Змістовий аспект розвитку розмовного мовлення дітей дошкільного віку | 110 | |
Попова А. В. Особенности обучения будущих переводчиков аудированию: гендерный аспект | 113 | |
Романенко Н.А. Рівнева характеристика готовності менеджерів освіти до професійної діяльності в умовах інноваційного середовища | 117 | |
Руденко Ю.А. Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту) | 121 | |
Сяська І.О. Моделювання процесу формування екологічної свідомості старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах | 126 | |
Тягнирядно Є.В. Мовна підготовка студентів-юристів | 131 | |
Юхимець C.Ю. Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі | 134 |