Велитченко Л.К.
|
Соотношение функционально-ролевого и субъектно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия
|
Коломинский Я.Л., Белановская О.В.
|
Основные проблемы психологии межличностного педагогического взаимодействия
|
Ситнік С.В.
|
Роль комунікативної компетентності в педагогічній взаємодії.
|
Макаренко Э.Н.
|
Творческая деятельность педагога – основа формирования профессиональной компетентности
|
Гельбак А.М.
|
Фасилітація як форма демократизації навчання
|
Массанов А.В.
|
Психологічні бар’єри в педагогічній взаємодії.
|
Головська І.Г.
|
Психологічні аспекти впливу комунікативних якостей психолога на ефективність консультативного спілкування.
|
Жогно Ю.П.
|
Емоційне вигорання в педагогічному спілкуванні та співвідношення понять "суб’єктивне", "суб’єктне"
|
Прокоф’єва-Акопова С.А.
|
Емоційне вигорання у процесі професійної діяльності фахівців.
|
Шелков В.Ю.
|
Психологічні детермінанти саморегуляції
|
Пермякова О.Г.
|
Проблема моніторингу в педагогічній освіті..
|
Вдовиченко О. В.
|
Проблема риска в педагогическом взаимодействии
|
Меліхова І.О., Майданюк О.О.
|
Формування конформності в педагогічній взаємодії
|
Молчанова О.М.
|
Актуальний розвиток морального утворення «совість» у контексті міжособистісної взаємодії
|
Мелихова И.А., Вейда В.
|
Влияние мотивов выбора деятельности преподавателя на мотивацию учебной деятельности студентов.
|
Гріньова О.М.
|
Професійне самовизначення майбутніх педагогів як умова підготовки до педагогічної взаємодії
|
Кваша О.Р.
|
Відповідальність майбутніх учителів за самопізнання і самовдосконалення особистості.
|
Журавлева А.Е., Игумнов С.А.
|
Представления о здоровье и здоровом образе жизни у студентов
|
Смакула О.І., Долженко І.
|
Теоретичні і психолого-валеологічні аспекти викладання фізичного виховання у ВНЗ
|
Коломинский Я.Л., Селезнев А.А.
|
Психологическая культура здоровьесберегающих технологий педагогического взаимодействия.
|
Михнёв П.Г.
|
Условия моделирования педагогического взаимодействия в высшей школе
|
Бенера В.Є.
|
Міжособистісна взаємодія педагога і студентів у вищій школі.
|
Коваленко О.Г.
|
Емпатія у структурі професійного спілкування майбутніх педагогів та її розвиток.
|
Мирошник О.Г.
|
Особливості емпатії майбутніх педагогів з різним типом гендерної ролі
|
Журавльова Л.П.
|
Динаміка особистісно-смислової емпатії в ранньому онтогенезі
|
Абрамова Л.Н.
|
От представления о себе к идентификации и самосознанию.
|
Засименко В.В.
|
Спілкування як основа міжособистісної взаємодії.
|
Сизоненко А.М.
|
Принадність як професійно важлива властивість жінки-педагога..
|
Игнатенко О.А.
|
Формирование смысложизненных ориентаций у современного студенчества в процессе педагогического взаимодействия.
|
Колот С.А.
|
Особенности построения межличностных отношений в диаде преподаватель – студент на основе эмоционального менеджмента
|
Павлова І.Г., Цибуля О.
|
Взаємозв’язок емоційної зрілості з соціально-психологічними властивостями студентів
|
Цынцарь А.Л.
|
Психолого-педагогический такт как критерий профессионализма педагога
|
Долинська Л.В., Пількевич Г.І.
|
Діалогічність як умова ефективної педагогічної взаємодії викладача зі студентами .
|
Єремчук М.О.
|
Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання.
|
Льовочкіна А.М.
|
Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології.
|
Бахов І.С.
|
Співробітництво як психологічний чинник активізації мнемічної діяльності у студентів у процесі навчання іноземної мови
|
Карапетрова О.В.
|
Вплив характеру взаємодії творчого керівника на адаптацію дитини в колективі
|
Сташук О.А.
|
Розвиток творчої особистості учнів у педагогічній взаємодії на уроках образотворчого мистецтва
|
Бордюк В.М., Бордюк М.А.
|
Соціально-педагогічна підтримка старшокласників у процесі їхнього професійного самовизначення
|
Зінченко Л.М., Грищенко В.М.
|
Становлення Я-образу старшокласника як умова успішної взаємодії в системі «вчитель-учні»..
|
Пивоварчик І.М.
|
Гендерні особливості особистісного самовизначення та формування Я-концепції в ранньому юнацькому віці
|
Мельничук И.В.
|
Гиперактивное поведение детей в педагогическом взаимодействии
|
Денисенко А.А., Кузин Е.
|
Мотивация общения в старшем подростковом возрасте
|
Мізерна О.О.
|
Подолання агресивних проявів підлітків як умова підвищення ефективності педагогічної взаємодії..
|
Лисенко І.М.
|
Особистісне самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою в референтному середовищі
|
Поспелова І.Д., Печерова М.В.
|
Психологічний супровід діяльності вчителя в період адаптації першокласників до навчання у школі..
|
Руденко І.М.
|
Психологічна допомога молодшим школярам з реорганізованих родин в умовах шкільної системи.
|
Ивашкевич Е.Ф.
|
Нравственно-этические проблемы социализации молодежи (на примере учащихся школ г. Витебска).
|
Печенко І.П.
|
Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві: аспект педагогічної взаємодії
|
Цибух Л.М.
|
Інтерактивні методи як засіб розвитку пізнавальної активності та професійного мислення студентів-психологів.
|
Олифирович Н.И., Белановский О.Л.
|
Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе «педагог – психолог».
|
Ковальчук С.В.
|
Проблема формування індивідуальних стилів діяльності психологів у системі освіти
|
Моргун В.Ф.
|
Часові трансспективи життя особистості і трудова педагогіка А.С.Макаренка.
|
Кравченко О.О.
|
Формування і розвиток особистості П.Куліша як педагога і громадського діяча.
|
Наші автори
|