Випуск №3-4 Наука і Освіта 2007 рік

Зміст

Брынза И.В., Рязанцева Е.Ю.

Характерные особенности механизмов психологической защиты при переживании профессионального кризиса.

Будиянский Н.Ф.

Мотивация как фактор управления личностью.

Вакарев Е.С.

К проблеме формирования психомоторных действий лиц с выраженным типом двигательной асимметрии

Ващенко І.В., Ханенко І.І.

Проблеми професійного самовизначення курсантів спеціалізованих навчальних закладів на сучасному етапі

Велитченко Л.К.

Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия

Гуляс І.А.

Перфекціоністські настанови як чинник професійної готовності майбутніх практичних психологів

Дмитренко Н., Шульга В.

Порівняння базових цінностей психологів з різним досвідом роботи.

Журавльова Л.П., Мілаш І.В.

Вплив сімейного виховання на особливості міжстатевих стосунків дівчат-підлітків

Казанжи М.Й.

Особливості емпатії в осіб з різним ступенем вираженості фасилятивності.

Крымова Н.А.

Влияние компьютерной деятельности на эмоциональную сферу человека.

Лазоренко Т.Н., Верба Н.А.

Психологическое сопровождение семей, имеющих родственников с зависимостью от психоактивных веществ

Максименко Ю.Б., Корнеев А.С.

Некоторые подходы к анализу когнитивной сферы испытуемых в условиях компьютерной и традиционной психодиагностики

Массанов А.В.

Социальная зрелость как условие барьероустойчивости личности.

Пирог А.В.

Психологические аспекты политической социализации детей.

Симоненко С.М.

Аналіз категорій «образ світу» та «картина світу» у контексті дослідження візуально-мисленнєвих стратегій

Цільмак О.М.

Мотив та мотивація кандидатів на службу в ОВС

Чебикін О.Я., Пивоварчик І.М.

Історія становлення українських психологічних наукових шкіл Одещини.

Шаповалов Б.Б.

Складові мотивації досягнень як фактор успішної діяльності спортивно обдарованих курсантів та студентів

Юнг Н.В.

Специфика ценностных ориентаций старших подростков в группах «повышенного психологического внимания»

Язвинская Е.С.

Проблема телесности в психологии

Вознюк А.В.

Індивідуально-особистісні характеристики керівників освітніх організацій як важлива складова успішного управління атестацією педагогічних працівників

Гуцу В.Ф., Ушнурцева Н.Н.

Толерантность как принцип образовательной политики XXI века.

Зотова И.В.

Специфика общения детей дошкольного возраста.

Кияновский А.А.

Толерантное воспитание неотъемлемая часть развития гармоничной личности.

Конуп О.Ф.

Новий погляд на професійно важливі якості слідчого.

Корнещук В.В.

Сутність професійної надійності спеціаліста: методологічний аспект.

Кулакова М.В.

Організація навчально-виховного процесу з урахуванням функцій педагогічного управління професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах.

Луцан Н.І.

Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки.

Наказний М.О.

Правове регулювання оздоровлення дітей в Україні.

Онопрієнко О.В.

Мотиваційний потенціал проектувальної діяльності молодших школярів.

Сенча І.А.

Виявлення стану сформованості дослідницької культури майбутніх менеджерів.

Сметаніна Л.С.

Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості.

Ткачук А.А.

Методические и технологические принципы проектирования целостного педагогического процесса в поликультурной школе

Яворська Г.Х.

Становлення андрагогіки як науки про освіту дорослих

Ананченко Т.П.

Проблеми викладання державної мови вчителям базових дисциплін у закладах освіти з національним складом учнів на Одещині.

Геркерова О.М., Бурлак Ю.В.

Навчання граматики іноземної мови на основі художнього тексту.

Горіна Ж.Д.

Дискурсивна складова комунікативної компетенції майбутніх словесників.

Грама Г.П.

Факт як джерело інформації в педагогічній діяльності вихователя .

Ковылина В.Г.

Особенности гимнастики в детском саду для детей с нарушением зрения.

Козак С.В.

Обучение культуры иноязычного речевого общения студентов технических вузов.

Кордонова А.В.

Развитие творческой активности студентов в процессе обучения иноязычной речи

Ланова О.В.

Навчання студентів коректно темпорально оформлювати іншомовний дидактичний дискурс для сприйняття учнями початкових класів.

Литовченко О.В.

Логопедическая ритмика в системе комплексной работы по преодолению заикания

Мельниченко. Г.В.

Модель розвитку здатності до взаємоуправління у студентів вищого педагогічного заклад

Перець О.Б.

Інформаційні технології та проектна методика на фізико-математичних факультетах

 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.