Брынза И.В., Рязанцева Е.Ю.
|
Характерные особенности механизмов психологической защиты при переживании профессионального кризиса.
|
Будиянский Н.Ф.
|
Мотивация как фактор управления личностью.
|
Вакарев Е.С.
|
К проблеме формирования психомоторных действий лиц с выраженным типом двигательной асимметрии
|
Ващенко І.В., Ханенко І.І.
|
Проблеми професійного самовизначення курсантів спеціалізованих навчальних закладів на сучасному етапі
|
Велитченко Л.К.
|
Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия
|
Гуляс І.А.
|
Перфекціоністські настанови як чинник професійної готовності майбутніх практичних психологів
|
Дмитренко Н., Шульга В.
|
Порівняння базових цінностей психологів з різним досвідом роботи.
|
Журавльова Л.П., Мілаш І.В.
|
Вплив сімейного виховання на особливості міжстатевих стосунків дівчат-підлітків
|
Казанжи М.Й.
|
Особливості емпатії в осіб з різним ступенем вираженості фасилятивності.
|
Крымова Н.А.
|
Влияние компьютерной деятельности на эмоциональную сферу человека.
|
Лазоренко Т.Н., Верба Н.А.
|
Психологическое сопровождение семей, имеющих родственников с зависимостью от психоактивных веществ
|
Максименко Ю.Б., Корнеев А.С.
|
Некоторые подходы к анализу когнитивной сферы испытуемых в условиях компьютерной и традиционной психодиагностики
|
Массанов А.В.
|
Социальная зрелость как условие барьероустойчивости личности.
|
Пирог А.В.
|
Психологические аспекты политической социализации детей.
|
Симоненко С.М.
|
Аналіз категорій «образ світу» та «картина світу» у контексті дослідження візуально-мисленнєвих стратегій
|
Цільмак О.М.
|
Мотив та мотивація кандидатів на службу в ОВС
|
Чебикін О.Я., Пивоварчик І.М.
|
Історія становлення українських психологічних наукових шкіл Одещини.
|
Шаповалов Б.Б.
|
Складові мотивації досягнень як фактор успішної діяльності спортивно обдарованих курсантів та студентів
|
Юнг Н.В.
|
Специфика ценностных ориентаций старших подростков в группах «повышенного психологического внимания»
|
Язвинская Е.С.
|
Проблема телесности в психологии
|
Вознюк А.В.
|
Індивідуально-особистісні характеристики керівників освітніх організацій як важлива складова успішного управління атестацією педагогічних працівників
|
Гуцу В.Ф., Ушнурцева Н.Н.
|
Толерантность как принцип образовательной политики XXI века.
|
Зотова И.В.
|
Специфика общения детей дошкольного возраста.
|
Кияновский А.А.
|
Толерантное воспитание неотъемлемая часть развития гармоничной личности.
|
Конуп О.Ф.
|
Новий погляд на професійно важливі якості слідчого.
|
Корнещук В.В.
|
Сутність професійної надійності спеціаліста: методологічний аспект.
|
Кулакова М.В.
|
Організація навчально-виховного процесу з урахуванням функцій педагогічного управління професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах.
|
Луцан Н.І.
|
Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки.
|
Наказний М.О.
|
Правове регулювання оздоровлення дітей в Україні.
|
Онопрієнко О.В.
|
Мотиваційний потенціал проектувальної діяльності молодших школярів.
|
Сенча І.А.
|
Виявлення стану сформованості дослідницької культури майбутніх менеджерів.
|
Сметаніна Л.С.
|
Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості.
|
Ткачук А.А.
|
Методические и технологические принципы проектирования целостного педагогического процесса в поликультурной школе
|
Яворська Г.Х.
|
Становлення андрагогіки як науки про освіту дорослих
|
Ананченко Т.П.
|
Проблеми викладання державної мови вчителям базових дисциплін у закладах освіти з національним складом учнів на Одещині.
|
Геркерова О.М., Бурлак Ю.В.
|
Навчання граматики іноземної мови на основі художнього тексту.
|
Горіна Ж.Д.
|
Дискурсивна складова комунікативної компетенції майбутніх словесників.
|
Грама Г.П.
|
Факт як джерело інформації в педагогічній діяльності вихователя .
|
Ковылина В.Г.
|
Особенности гимнастики в детском саду для детей с нарушением зрения.
|
Козак С.В.
|
Обучение культуры иноязычного речевого общения студентов технических вузов.
|
Кордонова А.В.
|
Развитие творческой активности студентов в процессе обучения иноязычной речи
|
Ланова О.В.
|
Навчання студентів коректно темпорально оформлювати іншомовний дидактичний дискурс для сприйняття учнями початкових класів.
|
Литовченко О.В.
|
Логопедическая ритмика в системе комплексной работы по преодолению заикания
|
Мельниченко. Г.В.
|
Модель розвитку здатності до взаємоуправління у студентів вищого педагогічного заклад
|
Перець О.Б.
|
Інформаційні технології та проектна методика на фізико-математичних факультетах
|