Балакірєва В. А. |
Структура готовності майбутнього вчителя до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу |
Бєляк О. М. |
Структурування навчальної інформації як складова підготовки студентів немовних спеціальностей |
Біда О. А. |
Особливості полікультурної компетентності іноземних студентів і її прояв в умовах професійної підготовки |
Білак Ю. Ю., Кобаль В. І., Лях І. М. |
Техніко-дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі університету |
Богів О. Я. |
Становлення та розвиток педагогічної освіти на Закарпатті (друга половина XVIII ст. - перша половина XX ст.) |
Боксгорн В. В. |
Теоретико-методологічні засади вивчення впливу засобів масової комунікації на соціальне виховання школяра |
Васьківська Г. О. |
Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти |
Віцукаєва К. М. |
Структурно-функціональна модель підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності |
Гамерська І. |
Упровадження нових технологій як один з напрямів гармонізації освітніх систем |
Грона Н. В. |
Творчі групи студентів у системі науково-дослідної роботи вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації |
Данільченко Н. І. |
Синтаксична позиція: до витоків поняття |
Довбенко С. Ю. |
Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи |
Илясов А. А. |
Возможности усложнения игровых методик, способствующих развитию языковой компетенции студентов |
Ілляш С. Д. |
Інформаційна культура як важлива складова професійної культури майбутнього вчителя початкових класів |
Кондратюк С. М., Павлущенко Н. М. |
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження нового змісту державного стандарту початкової загальної освіти |
Кузьмінський А. І. |
Теоретичні засади формування педагогічної майстерності викладача |
Курінная Т. П. |
Історія розвитку технологічної освіти в Україні |
Кучай О. В. |
Формування сучасного стереотипу вчителя в умовах євроінтеграції |
Кучай Т. П. |
Естетичне виховання в початкових школах Японії |
Лаврентьєва О. О. |
Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу |
Литвиненко С. А. |
Моніторинг якості підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійно-педагогічної діяльності |
Махінов В. М. |
Формування комунікативної компетенції майбутніх учителів засобами міжпредметних зв'язків на заняттях з іноземної мови |
Мовчан В. І. |
Аналіз поняття «проектно-художня діяльність учнів початкових класів» |
Мойко О. С. |
Історія формування інформатики як фундаментальної науки в Україні |
Науменко У. В. |
Вища гуманітарна освіта України в контексті європейських вимог |
Пальшкова І. О. |
Комунікативна компетентність майбутніх філологів: методичний аспект |
Петухова Т. А. |
До вирішення питань технічної грамотності в контексті напряму «технологічна освіта» |
Савченко К. Ю. |
Педагогічне управління процесом переходу професійно-орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу |
Савченко Л. А. |
Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи |
Садова І. I. |
Bпровадження розвивальних технологій навчання у вищій педагогічній школі |
Самохвалова А. Г. |
Развитие готовности будущих учителей к преодолению коммуникативных трудностей субъектов педагогического общения |
Сивик О. А. |
Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті |
Сокаль М. А. |
О формировании читательской компетентности младших школьников: изучение языка художественной литературы |
Сторож В. В. |
Педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності |
Стрельбицька С. М. |
Особливості формування етнокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах глобалізації |
Тамбовська К. В. |
Інтелектуальна культура як складова якісної освіти |
Тимощук О. В. |
Поняття дослідницьких умінь магістрантів у психолого-педагогічній літературі |
Тихонова А. Ю. |
Роль региональной культуры в профессиональной подготовке будущих учителей |
Ткаченко В. В. |
Основні аспекти поняття «здоров'язбережувальні технології» |
Ткаченко К. О. |
Новітні технології в навчальному процесі при підготовці вчителів початкових класів до формування комунікативних якостей мовлення в учнів |
Толопко О. О. |
Формування організаційної компетентності майбутніх учителів під час навчання у вищому навчальному закладі |
Турбарова Н. К. |
Про деякі аспекти фразеологічної роботи на уроках читання у контексті реалізації компетентнісного підходу |
Харкавців І. Р. |
До проблеми професійної самореалізації сучасного вчителя іноземної мови |
Чичук В. М. |
Напрями використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителя початкових класів у вищих навчальних закладах України |
Чусова О.М. |
Діагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки |
Шарапа Г.Ф. |
Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності |