Симоненко С. Н., Грек Е. Н., Костюнина Е. В., Леженко И. В.
|
Рекреационная психология детства: достижения и перспективы
|
Щубелка Н. В.
|
Педагогічна система українського дитячого центру «Молода Гвардія»: напрямки модернізації
|
Лебединський Е. Б.
|
Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу підлітків в умовах рекреації
|
Моляко В. А.
|
Стратегемно-праобразный вектор творческого восприятия мира в условиях функционирования полимодальных информационных потоков
|
Власова О. І., Гуленко А. С.
|
Суб’єктивне благополуччя дитини як орієнтир психологічного супроводу в закладах рекреаційного типу
|
Nitza Davidovitch, Moshe Einat
|
Eliminating instructor bias in grading: a comparison of manual and automatic grading
|
Лефтеров В. А.
|
К проблеме психического здоровья личности и современного информационного воздействия
|
Марусинець М. М.
|
Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога
|
Милютина К. Л.
|
Використання ігрових технологій в процесі корекції життєвої стратегії в наркозалежних
|
Панченко О. А., Панченко Л. В., Минакова Е. Н.
|
Опыт организации психологической помощи детям в условиях реабилитационного центра
|
Панченко О. А., Панченко Л. В., Садчикова Е. Г.
|
Психологический тренинг как способ сохранения психического здоровья социальных работников
|
Яковенко С. І.
|
Принципи організації, завдання та методи надання психологічної допомоги біженцям на базі дитячих оздоровчих закладів
|
Ануфриева О. С.
|
Психосоматоз: сопровождение пограничной личности
|
Бастракова А. С.
|
Вплив чинників становлення самодетермінації на інші компоненти особистісного потенціалу підлітків
|
Булгакова В. О.
|
Рівень розвитку правової культури і соціально-психологічна адаптація підлітків
|
Вольчева Г. А.
|
Актуальные социально-ориентированные образовательные технологии и формы работы в условиях УДЦ «Молодая Гвардия»
|
Ганкевич О. В.
|
Вплив дозвілля на задоволеність подружнім життям
|
Грек О. М., Овчаренко Н. В.
|
Діагностика та розвиток вербальної креативності у підлітків-рекреантів
|
Глущенко І. І.
|
Критерії оцінювання стану сформованості лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР
|
Гордуз Н. О.
|
Технологічні підходи в системі післядипломної освіти
|
Дишель К. А.
|
Мультфільмотерапія як засіб корекції та розвитку емоційної сфери молодших школярів
|
Дишель О. В.
|
Освоєння ударних видів єдиноборств як спосіб рекреації підлітків
|
Зіборова О. О.
|
Вплив заходів соціально-психологічної реабілітації в таборах літнього типу на стиль материнського відношення та психоемоційний стан матерів дітей з обмеженими можливостями
|
Калюжна Ю. І., Яновська Т. А.
|
Особливості самоставлення підлітків, позбавлених батьківського піклування
|
Кіраль Агнета
|
Психологічні детермінанти правомірної та делінквентної поведінки підлітків
|
Коргун Л. Н.
|
Особенности познавательной деятельности детей с нарушениями слуха в условиях рекреации
|
Крейдун Н. П., Поліванова О. Є., Невоєнна О. А.
|
Особливості соціальної реабілітації неповнолітніх засуджених в умовах соціальної ізоляції
|
Курліщук Н. М.
|
Проблеми соціального виховання дітей і молоді у теоретичній спадщині С. Ф. Русової
|
Куев Давіл Луїс Сократес
|
Критерії та рівні сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів музики
|
Назаренко Т. П.
|
Использование методов арт-терапии в работе с детьми в период рекреации
|
Павлин Д. А.
|
Развитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростков
|
Палько Т. В.
|
Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти
|
Привалова Д. О., Массанов А. В.
|
Особливості мотиваційної сфери сиріт підліткового віку
|
Рябчич Я. Є.
|
Соціально-психологічні чинники формування девіантної поведінки підлітків
|
Рогаль Н. І.
|
Порівняльний аналіз материнського і батьківського ставлення до підлітка
|
Розіна І. В., Григор’єва С. В.
|
Порівняльний аналіз особливостей процесу адаптації підлітків з повної та неповної родини в умовах рекреації
|
Розіна І. В., Яковлева К. А.
|
Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації
|
Січка В. І.
|
Психологічні особливості сприйняття "картини світу" у підлітковому віці
|
Тесленко В. В.
|
Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
|
У Цзинь
|
Особливості прояву страхів у молодших школярів з повних та неповних сімей
|
Цибух Л. М.
|
Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ «Молода Гвардія»)
|
Яворовська Л. М., Філоненко Г. С.
|
Фактори становлення психологічного благополуччя особистості
|
Ямницький О. В.
|
Аксіологічні складові професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів
|
Наші автори
|