// Наука і освіта. – 2020. – №4. – 5-9.
Зейнаб Мехдиева,
вчитель Нахчиванського учительського інституту,
вул. Гейдара Алієва, 1, Нахчиван, Азербайджанська Республіка
ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ РОБОЧИХ ФОРМ У ВИХОВАННІ
В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК
АНОТАЦІЯ:
У статті широко проаналізовано досвід використання активних форм роботи у вихованні в учнях початкових класів загальноосвітніх шкіл життєвих навичок. Класифіковано типи уроків, в яких з’ясовано сутність видів активних уроків. Зазначається, що досягти формування життєвих навичок учнів можливо завдяки використанню активних форм роботи в процесі навчання, організованих для всіх типів сучасних уроків. Для цього необхідно в ході активного уроку створювати мотивацію, використовувати проблемні ситуації. Ми знаємо, що навчання головним чином мотивує мислення. Постановка завдання учням спонукає їх мислити і створює умови для формування їх мислення. Вирішуючи проблему, у дітей формуються позитивні емоції та ентузіазм до навчання. Використання активних форм роботи для виховання життєвих навичок також створює основу для підвищення пізнавальної активності учнів. У зв'язку з цим також важливо виконувати проблемні завдання. Таким чином, створення основи для набуття нових знань та створення умов для активного розуміння знань відіграє ключову роль у реалізації проблемних завдань. Стаття підсумовує використання інтерактивних методів навчання, а також зосереджує увагу на основних аспектах процесу діяльності вчителів початкових класів. Таким чином, у статті відображено використання активних форм роботи в процесі викладання предмета «життєві знання» при розкритті життєвих навичок учнів.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
початкова школа, учень, інтерактивний метод навчання, життєві навички, активні форми роботи, школа, урок.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Huseynzade, R., Akbarov, N. (2013). Organization of pedagogical process in school. Methodical aids. Baku.
2. Hajiyeva, H. M., Musayeva, Z. Y., Akhmadova, Z. Z., Huseynova, G. H., Verdiyeva, G. E. (2006). Education based on life skills. (Textbook for primary school teachers of secondary schools). Baku, Muterjim.
3. Sadigov, F. B. (2012). Pedagogy (Textbook). Baku, Adiloghlu.
4. Veysova, Z. (2007). Active interactive learning. Aid for teachers. Baku.
5. Davydov, V. V. (1986). Problems of the developing education. Moscow, Pedagogy. 6. Davydov, V. V. (1972). Types of communication in training. Moscow: Pedagogy. Retrieved from http://aztehsil.com/news/6687-nnvi-v-interaktiv-təlimmetodlarnn-mqayisli-thlili.html