Andrii Pidgornyy, Tetiana Duda, Nelya Guts. Analysis of Engineers’ Chemical Education Specifics in The Context of Provision of Integral Education in The Field of Natural Sciences in Ukraine.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 34-43.


DOI:

Андрій Підгорний,
кандидат хімічних наук, доцент,
Тетяна Дуда,
кандидат хімічних наук, доцент,
Неля Гуц,
старший викладач, Національний технічний університет України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»,
проспект Перемоги, 37, м. Київ, Україна


АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХІМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У КОНТЕКСТІ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІЛІСНОЇ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглядається проблема формування компетентнісного розуміння природничо-наукової освіти, яка є функціонально цілісною тоді, коли всі її складові частини діють узгоджено в рамках майбутньої спеціальності. Відмічається, що якість освіти, яка відповідає актуальним запитам суспільства і держави, базується на її фундаментальності, і головним завданням реформування інженерної освіти є створення умов для підготовки дипломованих спеціалістів, які володіють самостійним критичним творчим мисленням, спроможних до професійного зростання. Аналізуються проблеми складової фундаментальної підготовки з природничих дисциплін студентів технічних університетів, а саме розрив між рівнем підготовки з фундаментальних дисциплін випускників шкіл і вимогами вищих навчальних закладів; відмічаються проблеми вступної компанії 2016 року, які призвели до збільшення числа студентів у технічних ВНЗ із низьким рівнем знань із природничих дисциплін. Показано, що на нинішньому етапі розвитку суспільства неможливо забезпечити його подальше цивілізаційне та технічне зростання без засвоєння фундаментальних хімічних знань як важливої складової природничих наук.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

фундаментальні дисципліни, підготовка інженерних кадрів, моніторинг якості навчання студентів, сучасні засоби мотивації навчання, сталий розвиток і безпека суспільства.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Rauch, Franz (2015). Education for Sustainable Development and Chemistry Education. Royal society of chemistry. From the book Worldwide Trends in Green Chemistry Editors: Vânia Zuin, Liliana Mammino http://dx.doi.org/10.1039/9781782621942-00016
2. Teh Fu Yen (2008). Chemistry for Engineers. Imperial College Press, London.
3. Nilam Das Online. Retrieved from: https://www.slideshare.net/NilamDas1/role-of-chemistryand-environment-science-in-engineering-56951465 (accessed December 2016).
4. Vashchuk, F.H. (2011). Intehratsiia v yevropeiskyi osvitnnii prostir: zdobutky, prroblemy, perspektyvy: monohrafia [Integration into the European education space: achievements, challenges, prospects: monograph]. Uzhorod: [ZakDU] [in Ukrainian].
5. Eltsova, V.A. (2007). Teoreticheskie i praktycheskie aspekty trebovaniy, prediavliaemkh k professyoalnoy deiatelnosti inzhenera [Theoretical and practical aspects of requirements for engineer’s work]. Zhurnal “Fundamenialnye yssledovanyia” – “Fundamental research” journal, 3, 53-57 [in Russian].
6. Pidgornyy, A.V., Nazarova, T.M. (2015). Analiz problem skladovoi fundamentalnoi pidgotovky u konteksti pidvyschennya standartiv ingenegnoi osvity [Analysis of problems of training in the context of increasing standards of engineering education]. Vyscha osvita Ukrainy u konteksti integratsii do evropeyskogo osvitnyogo prostoru – Higher education of Ukraine in terms of European integration. Kyiv [in Ukrainan].
7. Yakymenko, Yu. I. (2016). Pidsumky pryyomu do universitetu v 2016 rotsi [2016 admission results]. Kyivskyy politechnik – Kyiv polytechnique, 27 [in Ukrainan].
8. Cao Cu Giac. (2017). Organizing the Experiential Learning Activities in Teaching Science for General Education in Vietnam. World Journal of Chemical Education, 5(5), 180-184. DOI: 10.12691/wjce-5-5-7
9. Kolb, D. (1984). Experiential Learning: experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
10. Yakymenko, Yu. I. (2016). Stvorennya konkurentnospromozhnoi osvity - vymoga chasu [Competitve education formation – time demand]. Kyivskyy politechnik – Kyiv polytechnique,12 (3151) [in Ukrainan].
11. Zgurovskyy, M. Z. (2016). Dopovid rektora NTUU "KPI im. Igorya Sikorskogo" na sessii naukovopedagogichnyh pratsivnykiv 30 serpnya 2016 roku [Rector’s report at Kyiv Polytechnical University at scientitif and pedagogical workers’ meeting]. Kyivskyy politechnik – Kyiv polytechnique, 24, (3163) [in Ukrainan].

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.