Галина Мегега. Перебудова мислення суб’єктів освітнього процесу на історичні та соціально-філософські засади при формуванні конкурентоздатної особистості.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 25-33.


DOI:

Галина Мегега,
кандидат філософських наук, директор навчально-реабілітаційного центру №6
Дніпропетровської обласної ради,
доцент кафедри публічного управління та права,
Дніпровська академія неперервної освіти,
вул. Володимира Антоновича, 70, м. Дніпро, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


ПЕРЕБУДОВА МИСЛЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО
ПРОЦЕСУ НА ІСТОРИЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ
ПРИ ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОЗДАТНОЇ ОСОБИСТОСТІ


АНОТАЦІЯ:

У статті обґрунтовується проблемне поле філософії та практики виконання державного замовлення на надання освітніх послуг у форматі викликів промислової революції та сучасного ринку праці. Аналізується тенденція переходу від STEM- освіти до STEАM-освіти як стратегічне бачення вдосконалення суспільних взаємовідносин. Досліджуються основні складові механізму впровадження в навчальний процес методологічних підходів до формування перебудови філософії мислення, зорієнтованого на інтеграційний європейський вектор.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

STEM-освіта, Arts- освіта, методологічні постулати, загальнолюдські та морально-ціннісні орієнтири.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Базалук О.О. Світобудова жива і розумна матерія (історико-філософський та природничо-науковий аналіз у світлі нової космологічної концепції) : монографія / О.О. Базалук. – Дніпропетровськ : Пороги, 2005. – 412 с.
2. Бех І.Д. Виховання особистості / І.Д.Бех. – К. : Либідь, 2003. – 620 с.
3. Бех І.Д. Державницьке виховання як суспільноосвітній пріоритет /І.Д.Бех//Вибрані наукові праці: у 2т.т.:Т.1/Іван Дмитрович Бех. - Чернівці: Букрек, 2015. – 840 с. – (Серія «Школа майбутнього»).
4. Власюк В.Є. Освіта й економіка: взаємообумовленість стану чи перспектива занепаду? / В.Є.Власюк // Філософія. Культура. Життя. Дніпропетровськ , - 2013. - №39. – С. 157-170.
5. Висоцький О.Ю. Освіта як ефективний засіб пропаганди./ О.Ю.Висоцький // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції: Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку. – 2015.- Дніпропетровськ. – С. 3-6.
6. Гаврилюк В.В. Социальноепронстранствоздоровья и национальнаябезопасность /В.В.Гаврилюк, В.М.Чимаров//БезопасностьЕвразии. – 2002. - №4. – С.186-201.
7. Дзьобань О.П. Глобалізація освіти: до проблеми вітчизняних реалій і перспектив. / О.П.Дзьобань // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції: Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку. – 2015. – Дніпропетровськ. – С. 10-13.
8. Драйден Г., Вос Дж. Революция в обучении. Научить мир учиться по-новому / Г.Драйден, Дж. Вос. – М. :Парвинэ, 2003. – 670 с.
9. Другов А.Б.Государственный маркетинг какважный фактор совершенствованиямеханизмауправлениясоциально-экономическимипроцессами в обществе. / А.Б.Другов // Маркетинг в России и за рубежом. -2005.-№ 4. – С. 101-104.
10.Костенко О.М. Проблеми №1 сучасної цивілізації (в українському контексті) : монографія / О.М. Костенко; НАН України, Ін-т держави і права імені В.М.Корецького. – Черкаси : [б.в.], 2008. – 112 с.
11. Приходько С.М. Роль громадянської освіти у формуванні громадянського суспільства. / С.М.Приходько // Наукова збірка: Розвиток демократії та демократична освіта. – 2003. – К. : Матеріали 2- ої міжнародної наукової конференції Одеса, 2002 р. – С. 73-80.
12. РобінсонКен, АронікаЛу. Ох уже це тестування. /КенРобінсон, ЛуАроніка// вісник ТІМО .- 2016.Харків. –№12.-С.37-46.
13. Романенко М.І. Освіта як об’єкт соціальнофілософського аналізу: монографія / М.І.Романенко. – Дніпропетровськ : Промінь, 1998. – 13.
14. Романенко М.І. STEM I STEAM –освіта. /М.І.Романенко //Джерело.-2015. Дніпропетровськ.- №45-46.С.3.
15.Советский энциклопедический словарь /Гл. ред. А.М. Прохоров; редкол.: А.А. Гусев и др. – 4-е изд. – М.: Сов.энцикл., 1987. – 1600 с.
16.Сорочан Т.М. Розвиток професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти : дис.. …доктора педагогічних наук: 13.00.04/Т.М.Сорочан .- Луганськ, 2005.-472 с.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.