// Наука і освіта. – 2018. – №11-12. – 68-71.
DOI:
Олена Азаркіна,
старший викладач кафедри психології та соціальної роботи,
Одеський національний політехнічний університет,
проспект Шевченка, 1, м. Одеса, Україна
ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ І ВЗАЄМОДІЇ З ОТОЧЕННЯМ
АНОТАЦІЯ:
За умов реформування системи національної освіти, піднесення ролі творчої особистості в суспільстві значної актуальності набуває проблема розвитку обдарованих дітей. Побудова національної системи освіти в Україні, її докорінне реформування зумовлені необхідністю відтворення та розвитку інтелектуального, духовного потенціалу народу, виходу вітчизняної науки, техніки й культури на світовий рівень. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема пошуку, розвитку, навчання та виховання обдарованої особистості.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
обдаровані діти, поведінка, навчання, взаємодія.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Буева Л.П. Человек: деятельность и общение / Л.П. Буева. – М.: Мысль, 2004. – 304 с.
2. Гурова Л.Л. Психологический анализ решения задач / Л.Л. Гурова. – Воронеж, 2003. – 95 с.
3. Матюшкин А.М. Загадки одаренности / А. М. Матюшкин. – М.: Школа-Пресс, 2001. – 431с.
4. Мелхорн Г., Мелхорн Х.-Г. Гениями не рождаются: Общество и способности человека: Кн. для учителя: Пер. с нем. / Г. Мелхорн, Х.-Г. Мелхорн. – М.: Просвещение, 2002. – 160 с.
5. Полякова Г.С, Сунітко І.М., Токарева Л.Д. Шляхи вивчення творчої дитини / Г.С. Полякова, І.М. Сунітко, Л.Д. Токарева // Обдарована дитина. – 2004. – №6. – С. 35-51.
6. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М., 1999. – 174 с.
7. Чистякова Г. Д. Творческая одаренность в развитии познавательных структур / Г. Д. Чистякова // Вопр. психологии. – 1999. – №6. – с.103.
8. Шумакова Н.Б. Междисциплинарный подход к обучению одаренных детей / Н.Б. Шумакова // Вопр. психологии. – 1999. – №3. – С. 31-47.