Сін Чжефу. Модель педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 38-43.


DOI:

Сін Чжефу,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри східних мов та перекладу,
Київський університет імені Бориса Грінченка,
вул. Тимошенка, 13-Б, м. Київ, Україна


МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ


АНОТАЦІЯ:

Статтю присвячено характеристиці елементів моделі педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України. Визначено сутність адаптації іноземних студентів до навчання в університетах України. Розкрито особливості педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання у вищих навчальних закладах. Представлено та обґрунтовано модель педагогічної підтримки у процесі адаптації іноземних студентів до навчання в університетах України. Виокремлено педагогічні умови реалізації моделі педагогічної підтримки в процесі адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 адаптація; адаптація іноземних студентів; навчання; педагогічна підтримка; педагогічні умови; модель педагогічної підтримки.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 203 с.
2. Бестужев-Лада И. В. Нормативное социальное прогнозирование: Возможные пути реализации целей общества. Опыт систематизации/ Отв. ред. Г.В. Осипов. – М.: Наука, 1987. – 214 с.
3. Лебедева И. П. Структурно-функциональное моделирование в педагогическом исследовании / И. П. Лебедева // Методология диссертационных исследований проблем образования в условиях его модернизации : сборник научных статей Всеросийского семинара по методологии педагогики. – Волгоград : Перемена, 2003. – С. 55–59.
4. Лутай В. С. Філософія сучасної освіти / В. С. Лутай. – К., 1996. – 256 с.
5. Михайлова H. H. Педагогика поддержки : учебно-методическое пособие / H. H. Михайлова, С. М. Юсфин. – М. : МИРОС, 2002. – 208 с.
6. Мудрик A. B. Социальная педагогика / A. B. Мудрик. – М. : Академия, 2000. – 191 с.
7. Павловец Г. Г. Социально-психологическая адаптация вынужденных мигрантов : По материалам Северного Кавказа : дис. ...канд. псих, наук : 19.00.05 / Г. Г. Павловец. — М., 2003. – 212 c.
8. Селиванов B. C. Основы общей педагогики: теория и методика воспитания: учебное пособие / B. C. Селиванов. – М. : Академия, 2000. – 336 с.
9. Спирин Л. Ф. Модели и моделирование в учебном процессе как элемент инновационной технологии / Л. Ф. Спирин // Студенческий меридиан КГПУ им. Н. А. Некрасова. – 1990. – № 1. – С. 76-83.
10. Helson H. Adaptation-level theory / Н. Helson. – New York : Harper & Row, 1964.– 313 p.
11. Zhou Y. Theoretical models of culture shock and adaptation in international students in higher education / Y. Zhou, D. Jindal-Snape, K. Topping, J. Todman // Studies in Higher Education. – 2008. – Vol. 33. – № 1. Р. 63–75. – doi : 10.1080/03075070701794833.

         

       
   
   
         

 

©2020 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.