Dr. Ercümend Ersanli, Canan Güven Şahin. Tolerance Level of University Students.

// Наука і освіта.  2017.  №11. 27-34.


DOI:

Еркюменд Ерсанли,
доктор філософії, доцент, факультет соціальних наук,
Самсунський університет 19 травня,
Курупеліт кампус 55139 Атакум, м. Самсун, Туреччина,
Джанан Гювен Шахін,
консультант-психолог,
Ліцей Чамлибель Анадолу,
Кепез, м. Анталія, Туреччина


ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ


АНОТАЦІЯ:

У статті досліджено ступінь толерантності студентів університету у залежності від таких змінних: вік, стать, факультет, рівень прибутку та наявність братів чи сестер. В експерименті взяли участь 919 студентів факультетів педагогіки, інформатики, біології, фізики, математики, хімії, німецької, англійської, французької, турецької мов, психології, соціології, музичного виховання та образотворчого мистецтва. Дослідження прово- дилося за допомогою Особистісного опитувальника та Шкали толерантності. Встановлено, що рівень толерантності студентів у цілому є низьким, що пов’язано з особливостями соціальної сфери та культури, а також системи освіти. Причому респонденти з факультетів точних наук мали вищу толерантність у порівнянні зі студентами лінгвістичних факультетів та факультету образотворчого мистецтва. Хоча толерантність оцінювалася на індивідуальному рівні, ця тема повинна розглядатися з точки зору зовнішніх змінних. Гендерний аспект має визначальний вплив на рівень толерантності. Жінки виявилися менш толерантними. Для того, щоб підвищити рівень толерантності жінок, необхідно організувати спеціальні тренінгові заходи, спрямовані на підвищення самооцінки, вирішення внутрішньоособистісних проблем, управління гнівом та витривалістю, а також здійснення соціальних заходів, спрямованих на зміну культурних стереотипів та мислення. Необхідно також вжити заходів для вивчення зв'язку між рівнями толерантності та іншими емоційними станами, наприклад, тривожністю, гнівом, співчуттям, мотивацією та самооцінкою.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

толерантність, університет, студент, стать, факультет.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Adler, Alfred; YaşamaSanatı (Çev. KamuranŞipal) İstanbul:Say Yayıncılık, 2000.
2. Arıkan, Arzu; OkulöncesiDönemdeDeğerlerEğitimi (Ed. Arıkan, A.) Eskişehir: AnadoluÜniversitesiYayını No: 2301 AçıköğretimFakültesiYayını No: 1298, 1-26, 2011.
3. Botıveau, Bernard; Tolerance and Law: From Islamic Culture to Islamist Ideology Ratio Juris. Vol. 10 No. 1 March 1997 (61–74), 1997ç.
4. Çalışkan, Zekeriya, İşTatmini: Malatya’daSağlıkKuruluşlarıÜzerineBirUygulama, DoğuAnadoluBölgesiAraştırmaları, ss.9-18, 2005.
5. Dinç, Bülent; OkulöncesiDönemdeDeğerlerEğitimi (Ed. Arıkan, A.) Eskişehir: AnadoluÜniversitesiYayını No: 2301 AçıköğretimFakültesiYayını No: 1298, 73-95, 2011.
6. Ersanlı, E. (2011). HoşgörüveAsabiyetTestleÖlçülebilecekErişim : 10.03.2016, http://www.haber3.com/hosgoru-ve-asabiyet-testleolculebilecek-omu-ogretim-uyesi-psikolojik-danismanyrd-d-689580h.htm#ixzz42Ue19Tjx.
7. Geçtan, Engin; İnsanOlmak (17. Baskı) İstanbul: Remzi, 1996.
8. Hersch, Jeanne; Tolerance: Between Liberty and Truth, Diogenes, No. 176, Vol. 44/4, VVinter 1996.
9. Hökelekli, Hayati, Modern EğitimdeYeniBirParadigmaDeğerlerEğitimi, EğitimeBakışDergisi, EğitimBirSen, Yıl 6 sayı 18 s. 4-10, 2010.
10. Karasar, N. ;BilimselAraştırmaYöntemi, Ankara: Nobel yayınDağıtım, 2006.
11. Kula, Onur Bilge; Anadolu’daÇoğulculukveTolerans, İstanbul, TürkiyeİşBankasıKültür, 2011.
12. Pamuk, Akif; KarakterEğitimProgramlarıveEleştirisi: İnsanTemelliEvrenselAhlâkYasasıMümkünmü? DEM Dergi, yıl,1 sayı 1, 42- 47, 2003.
13. Schafer, Chelsea E. ve Shaw Greg M. (2009). The Polls—Trends Tolerance In The Unıted States Public Opinion Quarterly, Vol. 73, No.2, Summer 2009, pp. 404- 431.
14. TarhanNevzat; PsikolojikTaciz, İstanbul: TimaşYayınları, 2012.
15. Tepe, Harun; Etik (Ed. Kuçuradi, I. VeTaşdelen, D.) Eskişehir: AnadoluÜniversitesiYayını No: 2356 AçıköğretimFakültesiYayını No: 1353, 86-130, 2011.
16. Yiğit, Yaşar; PeygamberimizveHoşgörü, Ankara: DİB.2010.
17. Yörükan, Turhan; Semiyotik, FanatizmveTolerans, Ankara: Nobel yayın, 2007.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.