// Наука і освіта. – 2016. – №9. – 124-129.
Катерина Анатоліївна Русанова,
аспірант кафедри психології розвитку і соціальних комунікацій,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТИПІВ МИСЛЕННЯ У ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
АНОТАЦІЯ:
У статті представлено результати дослідження типів мислення танцівників-хореографів та їх зв’язку з напрямом професійної діяльності особистості у хореографічній сфері. Складено психолого-педагогічні рекомендації з підготовки дітей, які займаються хореографією.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
творчість, типи мислення, хореографія, танцівники, імпровізатори.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1.Брушлинский А. В. Субъект: Мышление, учение, воображение. Избр.психол. / А. В. Брушлинский. –М.: Воронеж, 1996. –364 с.
2.Гончаров В.С. Типы мышления и учебная деятельность/ В. С. Гончаров. –Свердловск. СГПИ, 1988. –125 с.
3.Захаров Р.В. Сочинение танца. Страницы педагогического опыта / Р. В. Захаров. –М.:Искусство,1983. –244 с.
4.Резапкина Г. В. Методика: Тип мышления. Отбор в профильные классы / Г. В. Резапкина. –М.: Генезис, 2005. –35 с.
5.Русанова К.А. Творче мислення в структурі хореографічних здібностей / К. А. Русанова // Science and education a new dimension. Pedagogy and Psychology, III(33), Issue: 66, 2015. –P. 80 –84.
6.Симоненко С. М., Чебан О. М. Особливості впливу індивідуальних властивостей на творчу діяльність особистості / С. М. Симоненко, О. М. Чебан // Наука і освіта. –2013. –No 7 –С. 270-277.