Гузун С. А. Гузун О. В. Анализ успеваемости студентов медицинского училища по дисциплине «анестезиология и реаниматология» с вегетативной дисфункцией на фоне витаминотерапии

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 39-45.

Сергій Анатолійович Гузун,
завідувач ПЦК хірургічних дисциплін,
викладач вищої категорії анестезіології та реаніматології,
Ольга Володимирівна Гузун,
кандидат медичних наук, лікар вищої категорії, викладач офтальмології,
Одеське обласне базове медичне училище,
вул. Пушкінська, 4, м. Одеса, Україна


АНАЛІЗ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УЧИЛИЩА ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «АНЕСТЕЗІОЛОГІЯ І РЕАНІМАТОЛОГІЯ» З ВЕГЕТАТИВНОЮ ДИСФУНКЦІЄЮ НА ФОНІ ВІТАМІНОТЕРАПІЇ


АНОТАЦІЯ:

У сучасних умовах ряд чинників зовнішнього середовища, інтенсифікація і перебудова методів навчання, мало- рухливий спосіб життя, комп’ютеризація призводять до збільшення кількості захворювань і функціональних пору- шень окремих органів і систем у студентів. Якісна професійна підготовка студентів неможлива без їх активної на- вчально-трудової, пізнавальної діяльності, що вимагає від студентів мобілізації волі, психофізичних і духовних сил. Мета статті – проаналізувати успішність студентів медичного училища із дисципліни «Анестезіологія і реаніматоло- гія» з вегетативною дисфункцією на фоні прийому препарату Нутроф®Тотал. У роботі проведено порівняльний аналіз 2 груп (36 студенток IV курсу ООБМУ) у віці від 18 до 20 років, з астенопічними і астенічними скаргами. Студенти 2 групи (17 дівчат) приймали протягом 4 місяців дієтичну добавку Нутроф®Тотал. Усім студентам було проведено офтальмологічне обстеження, обстеження вегетативної нервової системи, а також проаналізована їхня успішність. Прийом протягом 4 місяців дієтичної добавки Нутроф®Тотал значно покращив стан вегетативної нер- вової системи у 60,1% студентів. У результаті поліпшення стану вегетативної нервової системи, поліпшення загаль- ного самопочуття і зниження скарг студентів підвищилася їх успішність на 31,6%, за рахунок підвищення активності студентів – на 15,7%, поліпшення уваги – на 22,1%, засвоюваності навчального матеріалу – на 18,9%. Аналіз показ- ників успішності показав значно нижчі дані у студентів, які не приймали дієтичну добавку. Підвищення успішності сприяє розвитку творчого потенціалу студентів, формує позитивну мотивацію, активну професійну і життєву пози- цію, що дозволяє підвищити ефективність навчального процесу. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

студенти медичного училища, дисципліна «Анестезіологія і реаніматологія», підвищення успішності, поліпшення уваги, вегето-судинна дистонія, вітамінотерапія.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Казаков В. Н. Внедрение информационных технологий обучения как средство оптимизации каче- ства подготовки специалистов в медицинском ВУЗе / В. Н. Казаков, А. П. Волосовец, А. Н. Талалаенко и др. // Актуальні питання педагогіки вищої школи: Зб. наук. праць. – Донецьк. – 2004. – С. 3-6.
2. Манак Н. А., Гайдук В. Н. Связь между функциональной и органической патологией в кардиологии / Н. А. Манак, В. Н. Гайдук // Здравоохранение. – 2001. – №12. – С.24-26. 2. Meredith I.T. Postischemic vasodilatation in hu￾man forearm in dependent on endothelium-derived nitric oxide / I. T. Meredith, K. E. Currie, T. J. Anderson et al. // Am. J. Physiol. – 1996. – 270.
3. Руководство по клинической психофармакологии // Алан Ф. Шацберг, Джонатан О. Коул, Чарлз ДеБаттиста; пер. с англ.; под общ. ред. акад. РАМН А.Б. Смулевича, проф. С.И. Иванова. – М.: МЕДпресс-информ, 2013. – 608 с.
4. Гречко Т. Ю., Васильева Ю. Е. Выявление астенических расстройств среди студентов, как этап оценки психического и соматического здоровья / Т. Ю. Гречко, Ю. Е. Васильева // Здоровьезбережение: теория и практика. Материалы ХХШ межрегиональной научно-практической конференции, 29 апреля 2013 года. – Липецк: ООО ПК «Мистраль- Л», 2013. – С. 326-328.
5. Витамины и минералы в современной клинической медицине. Возможности лечебных и профилактических технологий / под ред.: Л. С. Намазовой, О. А. Громовой. – М. – 2003. – 56 с.
6. Вегетативные расстройства / Под ред. А. М. Вейна. – М. – 2003. – 72 с.
7. Соловьева А. Д. Методы исследования вегетативной нервной системы / А. Д. Соловьева, А. Б. Данилов, Н. Б. Хаспекова // В кн.: Вегетативные расстройства. – М., 2000. – С. 44-86

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.