// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 120-124.
Світлана Віталіївна Воронова,
кандидат педагогічних наук,
в.о. доцента кафедри менеджменту і розвитку освіти,
Одеський обласний інститут удосконалення вчителів,
пл. Михайлівська, 17, м. Одеса, Україна
МУЛЬТИПРОФІЛЬНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ – МОДЕЛЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
АНОТАЦІЯ:
У статті розкривається проблема мультипрофільного навчання в старшій школі, актуальність якої стрімко зростає. Описано результати дослідно-експериментальної роботи в Білгород-Дністровському районному ліцеї. Доведена необхідність подальших досліджень із проблематики запровадження мультипрофільної моделі в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
індивідуальний навчальний план, динамічні групи, мультипрофільна модель навчання, про- філь навчання.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Василевская И. З. Психологические аспекты организации работы по модели мультипрофильной школы / И. З. Василевская // Кіраванне ў адукацыі. – 2004. – № 4. – С. 48-50.
2. Запрудский Н. И. О двух стратегиях обучения в мультипрофильной школе / Н. И. Запрудский / Кіра- ванне у адукацыі. – 2006. – № 2. – С. 38-43.
3. Иванов А. В. Мультипрофильность в старшей школе и ее реализация / А. В. Иванов, Е. Б. Стефанова, Е. Ю. Зубарева // Завуч. – 1999. – № 1. – С. 45-60.
4. Матвеева Л. В. Как мы оцениваем результа- тивность обучения учащихся мультипрофильной школы / Л. В. Матвеева // Кіраванне ў адукацыі. – 2004. – № 4. – С. 46-47.
5. Орлова Л. В. Психологическое сопровожде- ние эксперимента по мультипрофильному обучению / Л. В. Орлова // Кіраванне ў адукацыі. – 2002. – № 4. – С. 56-67.
6. Проект Концепції «Нова українська школа» [Електронний ресурс] / За заг. редакцією М. Грищенка // Міністерство освіти і науки України / Режим доступу : http://mon.gov.ua