// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 115-119.
Ігор Анатолійович Черкун,
старший викладач кафедри військової підготовки,
Національний університет «Одеська морська академія»,
вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ВІЙСЬКОВО- СПЕЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПСИХОЛОГІВ ЗАПАСУ
АНОТАЦІЯ:
У статті подано аналіз особливостей критеріїв, показників і рівнів сформованості військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу та обґрунтування основних напрямів її вдосконалення. З’ясовано, що структура військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу являє собою єдність трьох критеріїв: мотиваційно-цільового, когнітивного, результативно-діяльнісного. У роботі також подано характеристику показників і рівнів сформованості вищезазначених критеріїв у майбутніх офіцерів-психологів запасу.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
студент, майбутній офіцер-психолог запасу, військово-спеціальна підготовка, критерій, показник, рівень сформованості, військово-спеціальна компетентність.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Курлянд З. Н. Професійна усталеність вчите- ля – основа його педагогічної майстерності : Навчаль- ний посібник / З. Н. Курлянд. – Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 1995. – 160 с.
2. Нещадим І. М. Військова освіта України : іс- торія, теорія, методологія, практика : Монографія / І. М. Нещадим. – К., 2003. – 766 с.
3. Ройлян В. О. Формування професійних якос- тей майбутніх фахівців Сухопутних військ в умовах реформування ВВО : Автореф. дис. пед. наук / В. О. Ройлян. – Одеса, 2004. – 23 с.
4. Ягупов В. В. Теорія і методика військового навчання : Монографія / В. В. Ягупов. – К. : Тандем, 2000. – 532 с.