// Наука і освіта. – 2016. – №1. – 146-152.
Янь Юань,
аспірант кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
АНОТАЦІЯ:
У статті розглядається поетапна методика самопідготовки студентів-музикантів до педагогічної практики. В основу методики процесу самопідготовки студентів до педагогічної практики автором покладено «діяльнісний», «синергетичний», «полісуб’єктний», «індивідуально-орієнтований» підходи. У процесі само- підготовки студентів-музикантів до педагогічної практики виділяються 3 етапи: підготовчий, інтеріо- ризаційний, екстеріоризаційний. На кожному з етапів самопідготовки студенти мають оперувати визначе- ною низкою методів і прийомів, про які йдеться мова у статті.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
самонавчання, самопідготовка студента, форми навчання, діяльнісний підхід, синергети- чний підхід, мотивації навчання
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Выготский Л. С. История развития высших пси- хических функций / Л. С. Выготский // Проблемы разви- тия психики : [собрание сочинений : в 6 т. ; под. ред. А. М. Матюшкина] – М. : Педагогика. – Т. 3. – 368 с.
2. Гальперин П. Я. К учению об интериориза- ции / П. Я. Гальперин // Вопросы психологии. – 1966 – № 6. – С. 3-20.
3. Гершунский Б. С. Образовательно- педагогическая прогностика. Теория. Методология. Практика / Б. С. Гершунский. – М. : Флинта; Наука, 2003. – С. 92. 4. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М. : Изд-во МГУ, 1981. – 584 с.
5. Морозова Н. Г. Учителю о познавательном интересе. – М. : Знание, 1979. – С. 5-46.
6. Педагогика / [под ред. Ю. К. Бабанского]. – М. : Просвещение, 1983 г. – 607 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. СПб. : Питер, 2002. 720 с.
8. Федотова О. Д. Интерполяционный контроль методологических знаний / О. Д. Федотова // Класси- ческий Лицей № 1 при РГУ : опыт и перспективы. – Ростов-на-Дону : Изд-во РГУ, 2002. – С. 56-62.
9. Шех Т. В. Личностно-ориентированный под- ход в обучении школьников иностранному языку [Электронный ресурс] / Т. В. Шех // Кон- цепт : научно-методический электронный журнал официального сайта эвристических олимпиад «Совѐ- нок» и «Прорыв». – 2 квартал 2011. – Киров, 2011 г. – Режим доступа : http://www.covenok.ru/koncept/ 2011/11205.htm.
10. Щукина Г. И. Проблема познавательного ин- тереса в педагогике / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1971. – 352 с.
11. Янч Э. Прогнозирование научно- технического прогресса / Э. Янч. –М. : Прогресс, 1970. – 568 с.
12. Sidi A. Practical Extrapolation Methods / А. Sidi // Theory and Applications Cambridge University Press, Cambridge monographs on applid and computational mathematics. –10. – 2003. – 519 p.