// Наука і освіта. – 2015. – №9. –166-170.
DOI:
Тетяна Михайлівна Степанова,
доктор педагогічних наук, професор, декан факультету розвитку дитини,
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського,
вул. Нікольська, 4, м. Миколаїв, Україна
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
АНОТАЦІЯ:
У статті автор розкриває сутність поняття «мовленнєва культура майбутніх вихователів», «професійно- мовленнєва культура майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів», «професійно-мовленнєва діяль- ність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». Автор обґрунтовує педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів в процесі їхньої професійно-мовленнєвої діяльності.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
мовленнєва культура, професійно-мовленнєва культура, професійно-мовленнєва діяль- ність, педагогічні умови.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1.Дошкільна лінгводидактика: словник-довідник: понад 600 термінів, понять та назв / упор. А. М. Богуш, К. Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2014. – 200 с.
2.Мацько Л. І., Кравець Л. В. Культура української фахової мови: навч. посібник. – К.:ВЦ «Академія», 2007. – 360 с.
3.Заболотська О. О. Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів словесників у професійній підготовці. дис… доктора пед. наук: 13.00.04 / О. О. Заболоцька. – Херсон, 2007. – 405 с.
4.Савінська Т. І. Формування готовності майбут- ніх вихователів до роботи з художньою літературою в дошкільному закладі. дис... кандидата пед. наук: 13.00.04. / Т. І. Савінська. – Одеса, 20015. – 209 с.