Падалка О. І. Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу

// Наука і освіта.  2015.  №9. –147-151.


DOI:

Ольга Іванівна Падалка,
старший викладач кафедри педагогіки і психології
(дошкільної та корекційної),
Рівненський державний гуманітарний університет,
вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна  


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, висвітлено особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вихователя, виокремлено та описано пріоритетні педагогічні цінності вихователів


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

  : цінності, пріоритетні педагогічні цінності, майбутній вихователь. 


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:


1.Линенко А. Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А. Ф. Линенко // Педаго- гіка і психологія. 1995. № 1. С. 125-132.
2.Поніманська Т. І. Мотиваційно-ціннісна готов- ність педагога до гуманістичного виховання дітей / Т. І. Поніманська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : КГУ, 2003. Вип. 5. – С. 232-236.
3.Шелер М. Избранные произведения / М. Шелер. – М. : Изд-во «Гнозис», 1994. – 490с.
4.Шмелькова Г. М. Болонський процес – структур- на модернізація вищої освіти України / Г. М. Шмелькова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. конф. – К. – Запоріжжя, 2006. – Вип. 36. – С. 30-37.  

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.