Зміст
| Воскобойнікова Г.Л. Психолого-педагогічні аспекти формування оздоровчого середовища в процесі професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я. | 4 | 
| Гвоздій С.П. Комплексний підхід до збереження психічного здоров’я студентської молоді через попередження агресії. | 6 | 
| Горячая Т.С. "Сома и психика", "душа и тело" в психологической науке и в христианском богословии | 10 | 
| Гуляс І.А. Загальнопсихологічний формат вивчення проблеми аксіопсихологічного проектування особистості | 15 | 
| Закревский В.Э. Психология смысла в эпоху модерна и постмодерна | 19 | 
| Крутенко Ю.М. Сучасні підходи до психологічної підготовки водіїв. | 23 | 
| Сорокіна В.М. Особливості невербального спілкування в діяльності вчителя. | 29 | 
| Стукас В.А., Унтилова Э.А. Методика диагностики типа личности (социотипа) по Q-T-данным. | 33 | 
| Хижняк О.А. Психологічні аспекти поняття особистості як захисника країни | 40 | 
| Чебикін О.Я., Астрєйко С.В. Імідж психолога та можливості його формування | 44 | 
| Чебикін О.Я., Кабешева А.О. Вплив мобільного телефону на психоемоційні стани особистості студента. | 
 48 | 
| Шатагіна О.Я., Шатагіна О.О. Стихійні природні лиха і психологічна готовність протистояти їм | 54 | 
| Эрастова Л.Е. Гендерные отличия у детей младшего школьного возраста и особенности родительского отношения в зависимости от пола | 58 | 
| Педагогіка | 
 | 
| Богуш А.М. Трансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного віку | 
 62 | 
| Герантія Т.Е. Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів | 
 65 | 
| Жильцова Л.М. До проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку | 68 | 
| Івершинь А.Г., Бостан К.Л. Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн – діяльності. | 71 | 
| Кияновский А.А. Межпредметные связи в формировании научной картины мира. | 75 | 
| Кожемякіна Н.І. Забезпечення належного рівня корпоративної культури як соціально-педагогічна умова формування професійної мобільності менеджерів-аграріїв. | 79 | 
| Коляда М.Г. "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів | 82 | 
| Корнещук В.В., Шинкаренко Л.В. Компетентнісний підхід до математичної підготовки студентів. | 85 | 
| Кучерук О.Я. Адаптація студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ в системі неперервної підготовки фахівців з прикладної математики. | 88 | 
| Мулик К.О. Сутність і структура поняття експресивних здібностей | 91 | 
| Негрівода О.О. Розвиток мотивації майбутніх учителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками | 
 95 | 
| Прокопенко Л.І. Особливості словникової роботи у вищій педагогічній школі. | 99 | 
| Осадченко І.І. Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" | 102 | 
| Трифонова О.С. Домінанти визначення сутності понять "компетенція" і "компетентність". | 108 | 
| Методика | 
 | 
| Батинський А.І., Хнюнін С.Г. Розробка моделі викладання загальнотехнічних предметів з використанням сучасних інформаційних технологій | 
 112 | 
| Горіна Ж.Д. Компетентність чи компетенція в міжкультурній комунікації: постановка проблем. | 115 | 
| Житарюк І.В. Розвиток логічної культури учнів при формуванні математичних понять. | 119 | 
| Ковтун О.В. Номенклатура загальномовленнєвих умінь у професійно-мовленнєвій діяльності авіаційних операторів. | 123 | 
| Корх М.В. Побудова в системі Autocad розгорток багатогранних фігур методом моделювання. | 128 | 
| Костенко Р.В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок роботи з ордерами під час торгівлі на валютному ринку на основі програмного продукту MetaTrader 4. | 130 | 
| Костюхіна Л.В., Ніколайчук Т.В. Розвиток творчості учнів початкових класів на уроках з українського і російського читання | 135 | 
| Мартынова Р.Ю. Анализ методов обучения профессиональной деятельности студентов неязыковых вузов средствами иностранного языка в диссертационных исследованиях последних лет. | 137 | 
| Попова О.В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення | 145 | 
| Татаринова С.О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладу. | 148 | 
| Форостян О.І. До питання про роль рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного порушення. | 151 | 
| Шлапаченко О.A. Проблема формування просторових уявлень у дітей 5-8 років зі спастичною диплегією | 155 | 
| Черкасов М.П., Крижевська А.М. Підсумки конкурсу творчих робіт учнів з використанням ПК. | 162 | 
| Сучасна вища освіта в умовах реформування | 
 | 
| Бахіча Е.Е. Досвід формування толерантності майбутніх педагогів в умовах полікультурного проекту | 165 | 
| Деркач О.О. Реалізація виховного потенціалу арт-педагогіки у навчально-виховному процесі початкової школи в контексті теорії життєтворчості. | 167 | 
| Іванніков С.І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів | 170 | 
| Косенко Ю. М. Підготовка педагогічних кадрів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти. | 172 | 
| 177 | |
| 189 | 

 
										 
										

























