Anna Miroshnikova. Internet as Convenient Facility in Language Learning.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 72-75.


DOI:

Анна Мірошнікова,
викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу,
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця),
проспект Науки, 9A, м. Харків, Україна


ІНТЕРНЕТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ


АНОТАЦІЯ:

Стаття присвячена вивченню проблеми свідомого використання Інтернет-ресурсів при викладанні та вивченні іноземної мови. Наразі стає все важче залучати студента до процесу навчання, тому вчитель повинен знати про всі сучасні технології та засоби, щоб зробити процес навчання більш цікавим і пізнавальним. Водночас, викладач повинен надати студентам відповідні завдання з використанням мультимедійних технологій. Крім того, сьогодні дистанційне навчання стає все більш популярним, тому студент може приєднатися до будьякої програми навчання по всьому світу, не виходячи з дому. І все це стало можливим завдяки Інтернету. Проте, як студенти, так і викладачі повинні навчитися користуватися інтернет-ресурсами з користю і повинні мати можливість знаходити та використовувати інформацію відповідно до рівня знань, інтересів та спеціалізації студентів. Інтернет є невід’ємною частиною сучасного процесу вивчення мови, але роль відповідального й інформованого вчителя залишається на провідному місці.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інтернет, процес вивчення мови, спілкування, соціальні мережі, чат, хмарні технології, телеконференція.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Петрова О.Б., Попова Н.О., Акавець І.В. Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів / Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії / Збірник статей ІІІ Міжнародної наукової конференції. – Харків, ВД “ІНЖЕК”, 2012. – С.78-87 .
2. Москалева И. С. Использование компьютерных технологий для профессиональной подготовки учителей иностранного языка / И. С. Москалева, С. К. Голубева // Иностранные языки в школе. – 2005. – №І. – С. 8З – 87.
3 Кравчук Л. В. Використання інтернет-ресурсів у викладанні іноземних мов. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=8492&chapter =1
4. Птушка А.С. Використання інтернету на заняттях з іноземної мови мов. [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://naub.oa.edu.ua/2016/%D0%B2%D0%B8%D 0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82 %D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F- %D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0% BD%D0%B5%D1%82%D1%83-%D0%BD%D0%B0- %D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1% 82%D1%8F%D1%85-%D0%B7/
5. Весельська О.Л. Використання інтернетресурсів як лдин із сучасних методів у процесі викладання іноземних мов у ВНЗ. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://intkonf.org/veselska-olvikoristannya-internet-resursiv-yak-odin-iz-suchasnihmetodiv-u-protsesi-vikladannya-inozemnih-mov-u-vnz/
6. Gündüz N. Computer Assisted Language Learning. - Journal of Language and Linguistic Studies Vol.1, No.2, – October, 2005, – P. 193-214, – 255 p.
7. Singhal M. The Internet and Foreign Language Education: Benefits and Challenges. [Electronic Recource]: Access Mode: http://iteslj.org/Articles/SinghalInternet
8. Cheng-Chieh Lai. The Advantages and Disadvantages of Computer Technology in Second Language Acquisition. – Doctral Forum National Journal for publishing and mentoring doctoral student research Vol.3, No.1, – 2006, – Electronic Recource]: Access Mode: http://iteslj.org/Articles/Singhal-Internet
9. Mark Warschauer. Heidi Shetzer. Christine Meloni. Internet for english teaching - United State Department of State. Office of English Language Programs - Washington DC. – 2000. – 178 P.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.