Койчева Т. І., Княжева І. А. Технологія використання дидактичних багатовимірних інструментів у професійній підготовці майбутніх викладачів.

// Наука і освіта.  2017.  №12. 190-195.


DOI:

Тетяна Іванівна Койчева,
доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи,
Ірина Анатоліївна Княжева,
доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ БАГАТОВИМІРНИХ
ІНСТРУМЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ


АНОТАЦІЯ:

Пошук можливостей підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи актуалізує використання сучасних педагогічних технологій, дидактичний інструментарій яких сприяє ефективному обробленню значних обсягів інформації. У статті розкрито принципи (розщеплення – об’єднання елементів у систему, координація і полідіалог зовнішнього та внутрішнього планів діяльності, багатовимірність як універсальна характеристика досліджуваних об’єктів і моделей, що їх відображають, що передбачає таке подання інформації, за якого одночасно відбувається ієрархічна, візуальна, просторова, системна органі- зація складових його елементів) і особливості технології використання багатовимірних дидактичних інструментів (як когнітивних способів зберігання і перероблення навчальної інформації та засобів наочності, що дозволяють здійснювати підтримку різних форм пізнавальної діяльності) у професійній підготовці майбутніх викладачів у межах магістратури сучасного педагогічного закладу вищої освіти.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

дидактичні багатовимірні інструменти, технологія, майбутні викладачі, професійна підготовка, заклад вищої освіти.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи // Вища школа. – 2008. – № 6. – С. 92–125.
2. Княжева І. А. Теоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури : [монографія] / І. А. Княжева. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2014. – 328 с.
3. Штейнберг В. Э. Дидактические многомерные инструменты. Теория, методика, практика / В. Э. Штейнберг. – М. : Народное образование, 2002. – 304 с.
4. Штейнберг В. Э. Инструментальная дидактика – дидактический дизайн / В. Э. Штейнберг // Педагогический журнал Башкортостана. – 2007. – № 1(8). – С. 76–88.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.