Сватенкова Т. І. Актуальність комплексної тренінгової роботи практичного психолога з тимчасовими дитячими групами у закладах рекреаційного типу.

// Наука і освіта.  2016.  №9. – 135-140.

Тетяна Іванівна Сватенкова, 

кандидат психологічних наук, 

старший викладач кафедри загальної та практичної психології, 

Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя,

вул.Графська, 2, м. Ніжин, Україна


АКТУАЛЬНІСТЬ КОМПЛЕКСНОЇ ТРЕНІНГОВОЇ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ТИМЧАСОВИМИ ДИТЯЧИМИ ГРУПАМИ У ЗАКЛАДАХ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТИПУ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглядаються особливості функціонування тимчасового дитячого колективу та його роль у розвитку дитини. Важливим аспектом планомірної і цілеспрямованої конструктивної взаємодії практичного психолога з групою дітей у дитячому таборі виділяється психологічний тренінг. Розкриваються результати практичного пілотажного дослідження щодо актуальності планомірної тренінгової роботи з тимчасовим дитячим колективом у дитячому таборі.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

тимчасовий дитячий колектив, групова динаміка, самопізнання, самореалізація, самовизначення, самоконтроль, комунікативна компетентність, саморегуляція, конструктивна взаємодія.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:
 

1.Выготский Л. С. Педология подростка / Л. С. Выготский // Выготский Л.С. Собрание сочинений : в 6-ти т. –М. : Педагогика, 1984. – Т. 4.: Детская психология. –242 с.

2.Драгунова Т. В. Подросток / Т. В. Драгунова. –М. : Знание, 1976. –96 с.

3.Емельянова Е. В. Психологические проблемы современного подростка и их решение в тренинге /Е. В. Емельянова. –СПб.: Речь, 2008. –336 с.

4.Методичні рекомендації з літньої соціально-педагогічної практики/ Упорядники: Гужанова Т. С., Рудницька Н. Ю. –Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2005. –48 с.

5.Поліщук В. Негативні особистісні утворення в дітей молодшого шкільного віку / В. Поліщук // Практична психологія і соціальна робота. –2002. –No 6. –С. 11-13.

6.Программы реабилитационной деятельности детских оздоровительных лагерей: Методический сборник в помощь организаторам летнего отдыха детей / Под ред. Г. В. Куприяновой, Л. Е. Сикорской. –М.: НИИ семьи, 1997. –100 с.

7.Симоненко С. Н. Рекреационная психология детства: достижения и перпективы / С. Н. Симоненко, Е. Н. Грек, Е. В. Костюнина, И. В. Леженко // Наука і освіта, No 12, 2014. –С. 7-12.

8.Третьяков О. Е., Третьякова С. Н. Опыт работы психолога в летних детских оздоровительных лагерях / О. Е. Третьяков, С. Н. Третьякова // Вестник коррекционно-развивающей работы [Електронний ресурс]. –1998 –No3. –Режим доступу: http://psybrest.iatp.by/pub1.htm.

9.Харламов И. Ф. Педагогика: Учеб. пособие: 3-е изд., перераб. и доп. / И. Ф. Харламов. –М.: Юрист, 1997. –512 с.

10.Чернишова Г. Ф. Оздоровчий дитячий центр як простір спілкування / Г. Ф. Чернишова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. –2007. –Вип. 47. –С. 342-348.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.