Рой С. Д. Індивідуальні освітні траєкторії як засіб підвищення інформаційної культури майбутніх учителів

// Наука і освіта.  2016.  №4. – 59-64.

Софія Дмитрівна Рой,
аспірант кафедри педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна
 


ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглянуто сутність понять «інформаційна культура особистості» та «індивідуальна освітня траєкторія». Під інформаційною культурою фахівця розуміємо інтегральне особистісне утворення, що містить знання, вміння та навички щодо володіння сучасними інформаційними технологіями. Індивідуальну освітню траєкторію трактуємо як вид індивідуалізації та диференціації навчання, що проявляється у виборі студентом змісту, цілей, методів і засобів навчання відповідно до його інтересів, здібностей та мотивацій, яка реалізується у співробітництві з викладачем. Окреслено шляхи підвищення інформаційної культури майбутніх учителів за допомогою індивідуальних освітніх траєкторій у процесі вивчення іноземної мови.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інформаційна культура, індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальний освітній маршрут, індивідуальна освітня програма, майбутні вчителі.  


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Антонченко М. О. Інформаційна культура як складова загальнолюдської культури / М. О. Антонченко // Комп’ютерні технології навчання. – 2004. – Вип. 9. – С 234-241.
2. Боброва Н. В. Проектирование индивидуальных образовательных траекторий студентов учреждений среднего профессионального образования на основе электронного учебника : автореф. дис. на соискание уч. степени кан. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. В. Боброва. – Калуга, 2011. – 24 с.
3. Ерыкова В. Г. Формирование индивидуальной образовательной траектории подготовки бакалавров информатики : автореф. дис на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. Г. Ерыкова. – Москва, 2008. – 25 с.
4. Зверева Н. Г. Проектирование индивидуальных образовательных маршрутов студентов педвуза на основе комплексной психолого-педагогической диагностики : автореф. дис на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. Г. Зверева. – Шуя, 2007. – 24 с. 
5. Левшин М. М. Педагогічна сутність поняття «інформаційна культура особистості» / М. М. Левшин // Вища освіта України. – 2002. – № 3. – С. 67–74.
6. Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога: Учеб. пособие: в 2 кн. Кн. 2 : Работа психолога со взрослыми. Коррекционные приемы и упражнения / Е. И. Рогов. М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – 480 с.
7. Семенюк Е. Л. Інформаційна культура суспільства і прогресс інформатики / Е. Л. Семенюк // НТІ. – Сер. 1. – 1994. – № 7. – С. 3.
 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.