Фрицюк В. А. Діагностика готовності майбутніх педагогів до професійного саморозвитку.

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 189-194.

Валентина Анатоліївна Фрицюк,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та професійної освіти,
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського,
вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна


ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ
ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ


АНОТАЦІЯ:

У статті представлено результати діагностики за виокремленими автором компонентами готовності студентів до професійного саморозвитку: мотиваційно-ціннісним, інформаційно-пізнавальним, організаційно- діяльнісним, емоційно-вольовим, рефлексивно-оцінним; описано процедуру діагностики за кожним компонен- том із характеристикою методів, які при цьому використовувалися. Після аналізу отриманих результатів діагностичного дослідження зроблено висновок про необхідність створення умов, що сприяють формуванню досліджуваної якості у майбутніх учителів.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

професійний саморозвиток, готовність, майбутні педагоги, діагностика, компоненти, по- казники.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Большая энциклопедия психологических те- стов / А. Карелин. – М. : Эксмо, 2008. – 416 с.
2. Иванова Н. Л. Диагностика самоэффективно- сти [Електронний ресурс] / Н. Л. Иванова. – Режим доступу: http://www.elitarium.ru/diagnostika_samojeffektivnosti/ 3. Карпов А. В. Рефлексивность как психиче- ское свойство и методика ее диагностики / А. В. Карпов // Психологический журнал. 2003. – Т. 24. – № 5. – С. 45-57.
4. Ковтун Г. І. Реформування вищої педагогіч- ної освіти України в умовах євроінтеграції / Г. І. Ковтун, О. В. Мартиненко. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015. – № 2 (46).
5. Лемак М. В. Психологу для роботи. Діагнос- тичні методики / М. В. Лемак, В. Ю. Петрище. – Уж- город. В-во Олександри Гаркуші. – 2011.
6. Мацко Л. А. Основи психології та педагогіки. Лабораторний практикум [Електронний ресурс] / Л. А. Мацко, М. Д. Прищак, Т. В. Первушина. – Ре- жим доступу: http://posibnyky.vntu.edu.ua/opp/18.html
7. Методика диагностики творческой активнос- ти учащихся. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vashpsixolog.ru/psychodiagnostic-schoolpsychologist/69-diagnosis-emotional-and-the-personalsphere/1378-metodika-diagnostiki-urovnya-tvorcheskojaktivnosti-uchashhixsya.
8. Ромек В. Г. Практическая психодиагностика и психологическое консультирование / В. Г. Роменек. – Ростов на Дону, 1998. – С. 87-108.
9. Семиченко В. А. Психологія педагогічної дія- льності : навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закл. / В. А. Семиченко. – К. : Вища школа, 2004. – 336 с.
10. Столяренко Л. Д. Основы психологии: Прак- тикум / Л. Д. Столяренко. – Ростов н/Д. 2003. – С. 479-480.
11. Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп : учеб. пособие / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М. : Изд-во ин-та психотерапии, 2002. – 488 с.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.