Ноздрова О.П. Середовище освітнього закладу як предмет гуманітарно-психологічної експертизи.

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 167-172.

Оксана Павлівна Ноздрова,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ПРАКТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ


АНОТАЦІЯ:

У статті представлено досвід організації проблемного навчання з використанням дидактичних ігор у процесі проходження педагогічної практики майбутніми учителями початкової школи. Аналізується сутність та роль проблемних методів навчання у формуванні професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів та розглядаються особливості застосування проблемних дидактичних ігор, ситуацій для розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Доведено, що проблемне навчання забезпечує якісне засвоєння основ наук, розвиток пізнавальної самостійності та творчих здібностей учнів, сприяє активізації навчальної та науково-дослідної роботи студентів.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

проблемне навчання, проблемні дидактичні ігри та ситуації, педагогічна практика, про- фесійно-творчий потенціал майбутнього вчителя початкових класів.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Лозова В. І. Пізнавальна активність школярів [навч. посібник для пед. ін-тів / В. І. Лозова. – Харків: Освіта, 1990. – 89 с.
2. Маркова А. К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте/ А. К. Маркова. – М.: Просвещение, 1983. – 96 с.
3. Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении / А. М. Матюшкин. – М.: Наука, 1972. – 208 с.
4. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. – М.: Просвеще- ние, 1977. – 240 с.
5. Ретюнских Л. Т. Философия игры / Л. Т. Ретюнских. – М.: Вузовская книга, 2002. – С. 18-20.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.