Мельниченко Г. В. Використання інтерактивних прийомів розвитку іншомовних лексичних навичок як передумова формування професійної компетентності студентів мовної педагогічної спеціальності

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 12-17.

Галина Володимирівна Мельниченко,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри
германської філології та методики викладання іноземних мов,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ


АНОТАЦІЯ:

У статті проаналізовано сутність та ступінь дослідження проблеми інтерактивного навчання та його впровадження у навчальний процес вищої педагогічної школи. Представлено такі інтерактивні прийоми роз- витку іншомовної лексичної навички, як робота з лексичними картками, лексичні проекти та робота з автен- тичним матеріалом, використання яких позитивно впливає на процес формування професійної компетентно- сті студентів мовної педагогічної спеціальності.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інтерактивне навчання, інтерактивні прийоми, взаємонавчання, іншомовна лексична на- вичка, професійна компетентність майбутніх учителів іноземних мов.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Куликова Е. В. Метод проектов и технология портфолио при формировании иноязычной компетен- ции студентов неязыкового вуза / Е. В. Куликова // Вестник Нижегородского университета им. Н. И. Лобачевского. – 2014. – №3-4. – С. 106-109.
2. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В.Моисеева, А. Е.Петров. – М.: Академия, 1999. – 224 с.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.