Варга Л. І. Особливості формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій

// Наука і освіта.  2015.  №9. – 15-19.


DOI:

Леся Іванівна Варга,
викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов,
Мукачівський гуманітарно-педагогічний інститут,
вул. Яна Коменського, 59, м. Мукачево, Україна 


ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ


АНОТАЦІЯ:

 У статті визначено особливості впливу інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів. Розкрито найрезультативніші періоди формування комунікативної культури майбутніх учи- телів; проведено аналіз сучасних досліджень з окресленої проблеми щодо визначення понять «комунікативна куль- тура», «комунікативна компетентність», їх особливості й функції, визначено коло вмінь і навичок, якими має ово- лодіти студент у процесі навчання. Визначено місце інтерактивних технологій у процесі формування комунікатив- ної культури майбутнього вчителя, їх особливості впровадження в навчальний процес.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інтерактивні технології, інтерактивне навчання, комунікативна культура, комунікатив- на компетентність, комунікативна культура майбутнього вчителя, формування комунікативної культури майбутнього вчителя.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Державний стандарт початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу до до- кументу: http://www.mon.gov.ua.
2. Гейхман Л. К. Интерактивное обучение об- щению как модель межкультурной коммуникации / Л. К. Гейхман // Вестник Московского университета, сер. 19 Лингвистика и межкультурная коммуникация. – 2003. – № 3. – С. 138-147.
3. Садова В. В. Формування комунікативної ку- льтури вчителів початкових класів у процесі методи- чної роботи: автореф. дис.…канд. пед. наук / В. В. Садова. – Харків, 2000. – С. 6-7.
 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.