Тимченко Г. М., Діденко М. В., Закревський А. М., Павлович Р. В. Упровадження сучасних діагностичних систем під час вивчення курсу «Психофізіологічні основи здоров’я» для студентів класичного університету

// Наука і освіта.  2015.  №9. –175-181.


DOI:

Ганна Миколаївна Тимченко,
кандидат біологічних наук, доцент,
директор Центру електронного навчання,

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
Марія Володимирівна Діденко,
провідний інженер Центру електронного навчання,
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
майдан Свободи, 6, м. Харків, Україна,
Андрій Миколайович Закревський,
кандидат медичних наук, доцент кафедри неонатології,
Харківська медична академія післядипломної освіти,
вул. Корчагінців, 58, м. Харків,Україна,
Роман Владиславович Павлович,
кандидат технічних наук, директор ТОВ «Компанія TREDEX», 
ТОВ НВФ «Телемедичні технології», м. Харків,Україна   


УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ДІАГНОСТИЧНИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я» ДЛЯ СТУДЕНТІВ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 


АНОТАЦІЯ:

 класичного університету з використанням сучасних діагностичних комплексів, які активно застосовують- ся в практиці психофізіологїі та функціональної діагностики. Зв’язок теорії з практикою та політехнічний принцип навчання допоможуть сформувати не лише знання, уміння та навички у студентів, а й ті якості осо- бистості, які дозволяють орієнтуватись у всій системі практичної діяльності в галузі, а саме: знання з основ сучасних діагностичних систем щодо вивчення здоров’я людини; уміння та навички, необхідні для поводження з сучасними, найбільш розповсюдженими в діагностичній галузі діагностичними комплексами, пов’язаними з діагностикою здоров’я людини.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

принцип зв’язку теорії з практикою, функціональна діагностика, політехнічний принцип навчання, сучасні діагностичні системи, студенти класичного університету.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:
1. Дьяченко Л. Г. Мультимедийные технологии в политехническом образовании / Л. Г. Дьяченко // Вестник Костромского государственного университе- та им. Н. А. Некрасова, 2009. – Т. 15. №1. – С. 8-12.
2. Крамаренко А. В. Сопоставление локальных изменений ЭЭГ с картой поля мобильного телефона / А. В. Крамаренко. [Електронний ресурс]. – Режим до- ступу : http://www.tredex-company.com/ru/sopostavlen.
3. Морозов Н. И. Опыт интегрированного обра- зования студентов с ограниченными возможностями здоровья в Марийском политехническом техникуме / Н. И. Морозов // Мир образования – образование в мире, 2010. – № 3. – С. 122-130.
4. Педагогика и психология высшей школы : [уч. пос.] / Под ред. М. В. Буланова-Топоркова. – Рос- тов-на-Дону : Феникс, 2002. – 544 с.
5. Баранова А. С. Политехническое обучение учащихся в общеобразовательных школах БССР (1952-1961 гг.) : дисс. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Баранова Алла Саввична. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : Научная библиотека дис- сертаций и авторефератов http://www.dissercat.com/content.
6. Тимченко Г. М. Система оценивания знаний по БЖД студентов классического университета в сис- теме MOODLE / Тимченко Г. М. // Збірник науково- методичних праць І Всеукраїнської науково- практичної конференції «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє» (Харків, 14-15 травня 2015 р.). – С. 183-187.
         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.