Зміст
| Розділ 1. Теоретико-методологічні проблеми дослідження творчості та когнітивної сфери особистості | |
| Бондарчук О.І. Креативність і когнітивне забезпечення особистісного розвитку керівників освітніх організацій | 4 | 
| Коваленко А.Б. До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості. | 8 | 
| Массанов А.В. Інтелектуальні якості, що детермінують психологічні бар’єри в діяльності особистості. | 12 | 
| Моляко В.О. Психологические аспекты поэтического восприятия | 16 | 
| Пов’якель Н.І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика. | 21 | 
| Пурло Е.Ю. Особенности взаимосвязи экзистенциального кризиса и жизненной творческой позиции | 25 | 
| Цибух Л.М. Інтуїтивна складова професійного мислення. | 31 | 
| Чеботарьова А.І. Зміст поняття "когнітивний стиль" у психологічній науці. | 35 | 
| Чебыкина Т.Н. О развитии современных психологических исследований в области когнитивной психологии и психологии творчества | 38 | 
| Чернобровкіна В.А. Когнітивні основи феномена внутрішньої свободи. | 40 | 
| Розділ 2. Візуальне мислення: теорія та практика продуктивної візуалізації | |
| Гохман І.О. Вплив суб’єктивної картини світу на процес наукової творчості | 45 | 
| Грек О.М. Роль комп’ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків | 49 | 
| Дегтяренко Т.В., Ушан О.В. Взаємозв’язок когнітивних функцій і психомоторики з об’єктивними критеріями зорової аферентації | 54 | 
| Корнилова В.В. Рисунок как средство детского выражения внутреннего мира | 59 | 
| Кременчуцька М.К. Візуальне мислення в структурі загальної психологічної готовності студентів до тестового контролю. | 64 | 
| Кременчуцька М.К., Шеренговий І.О. Міжпівкульна асиметрія в структурі комп’ютерної обдарованості. | 69 | 
| Медведева Н.В. Дослідження трансформації задуму дитини | 73 | 
| Плохих В.В. Особенности визуализации временных отношений в процессе регуляции деятельности… | 78 | 
| Симоненко С.М. Природа та механізми візуального мислення з позицій стратегіально-семантичного підходу | 84 | 
| Симоненко С.М., Розіна І.В. Психологічні особливості розвитку креативності вербального та візуального мислення в підлітковому віці. | 91 | 
| Синенький Д.В. Психологічні особливості сприймання художніх образів | 96 | 
| Сорока О.С. Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей | 100 | 
| Хомуленко Т.Б. Психосоматичний аналіз особистості. | 105 | 
| Чабанюк Г.Ф. Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем. | 107 | 
| Штикало Т.С. Роль формування просторового мислення в професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва | 111 | 
| Янковська І.М. Формування творчого компонента організаційно-образотворчих умінь молодших школярів у процесі експериментально-дослідної роботи | 116 | 
| Яремчук О.В. Реклама як етнокультурна міфотворчість | 120 | 
| Якимчук Б.А. Образ у структурі творчої діяльності. | 124 | 
| Розділ 3. Когнітивні процеси та творчість: взаємозв'язок і розвиток в системі безперервної освіти | |
| Банцер В.С. Психологічні умови та чинники розвитку професійної творчості керівника. | 129 | 
| Барвинский А.А. Формальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личности | 134 | 
| Біла І.М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання | 138 | 
| Блавацька І.Є. Психологічна діагностика здібностей до опанування іноземної мови (розробка та результати практичного застосування експериментальної методики). | 143 | 
| Бужинська С.М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів. | 148 | 
| Брюховецька О.В. Креативність як чинник формування комунікативної компетентності керівників освітніх організацій. | 151 | 
| Васильков В.М., Василькова О.І. Динаміка розвитку інтелектуальних здібностей майбутніх інженерно-педагогічних працівників у процесі їх професійної підготовки | 155 | 
| Вдовіченко О.В. Метод візуалізації як засіб формування суб'єктивної здатності до обґрунтованого ризику. | 159 | 
| Вінтонів М.І. Особливості основних компонентів соціальної перцепції медичних працівників Хоспісу | 164 | 
| Гура Т.Є. Активізація професійної миследіяльності майбутніх психологів засобами ігрового моделювання | 168 | 
| Дідик Н.М. Креативність як професійно значуща характеристика особистісної зрілості майбутніх психологів | 172 | 
| Ємельянова Д.В., Сподарець В.І. Формування готовності до самостійної роботи студентів-філологів як творча співпраця викладача і студента. | 177 | 
| Загребельна О.О. Теоретичний аналіз компенсаторної діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку з обмеженими можливостями | 181 | 
| Іванова Т.П., Мазилова Г.Б. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра. | 185 | 
| Коробка Л.М. Психологічна технологія підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога вищої школи як творчої діяльності | 191 | 
| Кузнецова В.И. Особенности локуса субъективного контроля у женщин с осложненной беременностью. | 196 | 
| Левус Н.І. Креативність і ліворукість: точки дотику. | 201 | 
| Ленд’єл А.А. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів музики в умовах міжкультурної комунікації на Закарпатті | 207 | 
| Лозенко А.П. Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь. | 212 | 
| Марусинець М.М. Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів | 216 | 
| Митроченко О.Є. Розробка уявлення про рівневу організацію процесів уваги | 220 | 
| Мішкулинець О.О. Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології | 224 | 
| Нежинська О.О. Особливості когнітивної складової ґендерної компетентності керівників загально- освітніх навчальних закладів | 228 | 
| Новікова О.В. Сучасні психологічні технології розвитку творчого мислення особистості. | 232 | 
| Партико Т.Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників. | 237 | 
| Приходько Ю.О., Перелигіна Л.А. Аналіз стану професійного відбору працівників МНС України на сучасному етапі | 243 | 
| Родіна Н.В. Переживання як емоційний стан суб'єкта в процесі копінг-поведінки. | 247 | 
| Русанова К.А. Психологічні особливості взаємозв'язку й динаміки розвитку творчого мислення й хореографічних здібностей у студентів хореографічного факультету в процесі навчання. | 251 | 
| Себало Л.І. Самостійна робота майбутніх учителів початкових класів як органічна складова навчального процесу. | 256 | 
| Ситнік С.В. Соціальний інтелект як регулятор управлінської взаємодії. | 258 | 
| Снігур Л.А. Сприяння становленню громадянськості майбутніх офіцерів у творчих групах з підвищення особистісної ефективності | 263 | 
| Стовба Н.І. Вплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння тексту | 266 | 
| Тимошенко Р.А., Андрейченко И.В. Кто ответит за ошибку? | 270 | 
| Ульяніч І.В. Поліпшення творчої діяльності вчителя за рахунок його рефлексивної компетентності. | 274 | 
| Хижна О.П. Інноваційний розвиток мистецької освіти: суспільна потреба та суперечності її реалізації. | 278 | 
| Цал-Цалко І.В. Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів | 284 | 
| Цимбал М.В. Особливості розв'язання майбутніми економістами творчих професійних задач. | 288 | 
| Чегі Т.Т. До проблеми психологічного супроводу курсантів-правоохоронців МВ МВС України. | 294 | 
| Шукалова О.С. Чинники становлення пізнавального інтересу як новоутворення молодшого шкільного віку | 298 | 
| Якимчук І.П. Особливості дослідження впливу мотивації на розвиток творчого мислення підлітків. | 302 | 
| Розділ 4. Креативно мисляча особистість: проблеми діагностики та розвитку | |
| Большакова А.М. Діагностика життєтворчих здібностей як фактора попередження повної життєвої реалізованості особистості | 307 | 
| Воронюк І.В. Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом. | 313 | 
| Денисенко А.А. Выявление креативности в процессе общения подростков | 319 | 
| Егорченко С.П. Изучение мотивационной структуры, способствующей становлению и сохранению длительной ремиссии у бывших наркозависимых. | 322 | 
| Коробіцина М.Б. Розробка та апробація моделі психологічного тренінгу "антивигорання" для представників "допоміжних" професій | 327 | 
| Кривопишина О.А. Психологічні особливості індивідуалізованого простору письменників та поетів | 330 | 
| Майданюк О.О. Вплив соціальної потреби у схваленні на реалізацію креативних ресурсів особистості. | 335 | 
| Махінов В.М. Соціокультурний аспект підготовки майбутнього вчителя. | 339 | 
| Меліхова І.О. Суб’єктивна картина світу і мотивація досягнення успіху в юнацтва | 343 | 
| Мірошник З.М. Вивчення особистості вчителя в контексті його рольової позиції. | 349 | 
| Нікітіна О.П. Чинники динаміки ставлення до грошей у системі ставлень особистості школяра. | 353 | 
| Пінчук Н.І. Креативність у структурі особистості технічно обдарованих підлітків. | 357 | 
| Романюк Л.В. Становлення цінності творчості як механізму розвитку особистості | 360 | 
| Саврасова-В’юн Т.О. Громадянська активність як психологічний феномен. | 366 | 
| Сасько О.О. Шляхи та засоби психокорекції схильності до узалежнення студентів. | 369 | 
| Тур’ян О.В. Теоретичні засади дослідження розвитку ціннісно-смислової сфери в процесі професійного становлення | 373 | 
| Фоменко К.І. Губристична мотивація в характеристиці спрямованості особистості. | 378 | 
| Хижняк О.А. Оцінювання особистістю себе як захисника країни в старшому юнацькому віці: когнітивний аспект | 381 | 

 
										 
										

























