Зміст
| Саннікова О.П. Теоретико-методологічні засади дослідження індивідуальних відмінностей. | 3 | 
| Акопова Є.Б. Роль вікової кризи в розвитку особистості. | 7 | 
| Ал Дафар Абд Ал Барі Порівняльний аналіз особливостей сприйняття сучасної картини світу студентської молоді Іраку та України | 10 | 
| Апанович О.О. Психологічна стійкість до тютюнопаління в підлітків. | 14 | 
| Бабчук О.Г. Толерантність у співвідношенні з індивідуально-типологічними характеристиками товариськості. | 17 | 
| Белоусова Р.В. Динамика развития показателей коммуникативной креативности. | 21 | 
| Бикова С.В. Психологічна характеристика осіб з різним типом схильності до ризику. | 25 | 
| Вдовиченко О.В. Мотивационные конструкты, обуславливающие возникновение риска. | 29 | 
| Выходцевский М.Д. Опыт теоретико-эмпирического исследования соотношения показателей напряжения психологических защит и оценок субъективной близости базовых эмоций. | 35 | 
| Вітебська П.В. Самопізнання як основа глибокого психологічного розвитку особистості і формування педагогічного оптимізму вихователя. | 40 | 
| Грищук Е.Ю. Психологічні особливості прояву етнічної ідентичності в різних етнолінгвістичних групах. | 43 | 
| Данилюк І.В. Становлення та формування етнічної ідентичності особистості. | 47 | 
| Дмишко О.С. Співвідношення показників локусу контролю, емпатії та рівню домагань: результати факторного аналізу. | 51 | 
| Дыкина Л.В. Смысложизненные ориентации студентов направленные на преодоление трудных жизненных ситуаций. | 55 | 
| Заваленко С.В. Особенности принятия решений в сложных ситуациях различного типа. | 59 | 
| Казанжи М.Й. Фасилятивність – інгібітність: проблема диференціації. | 63 | 
| Кернас А.В. Психологическое сопровождение профессионального становления личности спортсмена-единоборца средствами регуляции предстартовых эмоциональных состояний. | 67 | 
| Кириленко Т.С., Давискиба І.П. Емоційні переживання в процесі самореалізації особистості. | 71 | 
| Коробіцина М.Б. Клініко-психологічні аспекти алекситимічної психалгії. | 74 | 
| Кошлань І.Г. Переживання самотності підлітками – представниками сімей з різними стилями виховання. | 78 | 
| Куцебо О.М. Аналіз зв’язку психологічних захисних механізмів з типологічними особливостями особистості майбутніх медиків. | 82 | 
| Кузнєцова О.В. Адаптивність та самоактуалізація: специфіка співвідношення в психологічному портреті життєстійкої особистості. | 86 | 
| Массанов А. В. Умови подолання психологічних бар’єрів у діяльності особистості. | 91 | 
| Медянова Е.В. Когнитивные факторы формирования ценностной сферы личности студентов-медиков. | 94 | 
| Меліхова І.О. Вплив упевненості та невпевненості на самооцінку і мотивацію досягнення успіху молодших школярів. | 97 | 
| Міляєва В.Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії. | 101 | 
| Орищенко О.А. Взаимосвязи показателей эмпатии и психологической проницательности. | 104 | 
| Подоляк Н.М. Психологічні особливості асертивності. | 108 | 
| Прокофьева-Акопова С.А. Эмоциональный аспект отношений в межэтнических браках. | 111 | 
| Родіна Н.В. Класифікація осіб, які долають екстремальні ситуації (ієрархічна модель на прикладі пожежників МНС України) . | 116 | 
| Сергеєва А.В. Особливості прояву гендерної ідентичності в процесі професійного самовизначення майбутніх психологів. | 120 | 
| Ситнік С.В. Теоретичні основи управлінської взаємодії. | 123 | 
| Сорока О.С. Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ. | 128 | 
| Страцинська І.А. Соціалізація та розвиток в житті особистості. | 131 | 
| Черногор О.О. Особливості невербального спілкування майбутніх менеджерів різного віку. | 134 | 
| Черножук Ю.Г. Інтелект та креативність менеджерів. | 138 | 
| Шараф А.Д. Психологические особенности избирательности медиапотребления младшими школьниками. | 141 | 
| Шевченко І.В. Співвідношення показників темпераменту та схильності особистості до подолання суб'єктивно складних ситуацій. | 145 | 
| Санніков О.І. Психологічна система ухвалення рішення. | 149 | 
| Артемов В.Ю. До питання категорій професійної зрілості, компетентності та готовності. | 153 | 
| 155 | |
| 165 | 

 
										 
										

























