| Андрєєва І. А. |
Технології підготовки керівного складу організацій екстремального профілю до якісного управління персоналом |
| Атаманчук Н. М. |
сихологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти |
| Варіна Г. Б. |
Генезис дослідження емоційно-вольового компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога |
| Вашак О. О. |
Принцип природовідповідності як визначальна засада у вихованні особистості |
| Гончарова Н. О. |
Проектування кар’єри як детермінанти професійної підготовки майбутніх учителів |
| Грицук О. В. |
Емоційні стани студентів як метакогнітивне утворення |
| Гузь Н. В., Гузь В. В. |
Особливості ставлення молодших школярів до навчання |
| Денисов І. Г. |
Передумови формування асоціальної поведінки підлітків |
| Дзюба Т. М. |
Професійне здоров’я в системі ціннісних орієнтацій професіонала |
| Дучимінська Т. І. |
Психолого-педагогічні умови подолання особистісної безпорадності у навчальній діяльності студентів |
| Іваненко А. С. |
Стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в практиці допоміжної школи та в сім'ї |
| Калюжна Ю.І., Яновська Т.А. |
Особливості розвитку творчого потенціалу молодших школярів |
| Метельська Н. Й. |
Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх педагогічних працівників |
| Лавріненко В. А. |
Вплив міжособистісної взаємодії на формування ціннісно-смислової свідомості підлітків-неформалів |
| Мартинюк А. Г., Варіна Г. Б. |
Емпіричне дослідження процесу особистісного становлення майбутнього практичного психолога засобами гештальт-терапії |
| Кобильнік Л. М., Каткова Т. А. |
Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки |
| Мирошнеченко А. В. |
Гендерні особливості самоставлення підлітків |
| Напрєєнкова Т. О., Прокоф’єва О. О. |
Роль тілесної терапії в самоактуалізації майбутнього педагога |
| Санников А. И. |
Риск и локус контроля как личностные детерминанты принятия решений |
| Саннікова А. О. |
Сценічні бар'єри: психодіагностичний інструментарій |
| Сінєльнікова Т. В. |
Дослідження тривожності у молодих жінок, що переживають кризу самовизначення |
| Falko N. M. |
Life strategy as component in construction of personality’s living space |
| Фалько Н. М., Пижик Д. І. |
Роль психологічного супроводу як компонента діяльності практичного психолога у допрофільній підготовці учнів |
| Харченко А. С. |
Психологічні особливості почуття любові як основи духовності майбутніх педагогічних працівників |
| Царькова О.В. |
Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді |
| Чебикін О. Я., Мошковська О. О. |
До проблеми психологічної експертизи художньої літератури для учнів молодших класів |
| Шевченко С. В. |
Концептуальные аспекты изучения проблемы умственной работоспособности личности |
| Юдіна Н. О. |
Дослідження особливостей полімотивації студентів |
| Яланська С. П. |
Розвиток творчого потенціалу студента в умовах вищого навчального закладу |
| Яремчук С. В., Семікін М. О. |
|
| Барнич О. В. |
Формування морально-творчого компонента особистості учня молодшого шкільного віку (на матеріалі художньої спадщини М. Коцюбинського) |
| Білецька Г. А. |
Експериментальна перевірка ефективності методики природничо-наукової підготовки майбутніх екологів |
| Бойко Г. М. |
Акмео-аксіологічні підходи в системі підготовки спортсменів високої кваліфікації в спорті інвалідів |
| Горщенко Ю. А. |
Формування оцінно-естетичних суджень майбутніх вчителів початкової школи в умовах підготовки у ВНЗ |
| Денищич Т. А. |
Загальнодидактичні принципи формування термінологічної компетентності студентів |
| Житарюк І. В. |
Міжпредметні зв’язки алгебри і тригонометрії |
| Корх М. В. |
Формирование активной творческой личности на занятиях инженерной графики |
| Красник В. С. |
Формирование профессионально обусловленных деструкций у сотрудников уголовно-исполнительной системы (на примере сотрудников службы безопасности) |
| Сакалюк О. О. |
Організація ефективної комунікації в сучасних закладах освіти |
| Стас Т. В. |
Модель формування емоційної культури майбутніх учителів засобами образотворчого мистецтва у процесі професійно-педагогічної підготовки |
| Черненко Н. М. |
Ризик-менеджмент в контексті сучасних наукових досліджень |
| Черняк С. Г. |
Соціальне виховання в історії зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки ХІХ століття |
| Чжоу Цун. |
Дослідницькі уміння в контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи |