| 
 Агеева А.Л., Заика Е.В. 
 | 
 Динамика развития памяти и мышления в старшем школьном возрасте. 
 | 
| 
 Баканова А.А. 
 | 
 Визуализация образа болезни как один из способов психологической помощи  подросткам с онко патологией. 
 | 
| 
 Бахчеева  Э.П 
 | 
 . Развитие самосознания как процесс жизнетворчества. 
 | 
| 
 Белан Е.Е. 
 | 
 Представления о добре и зле в рисунках детей старшего дошкольного возраста. 
 | 
| 
 Будій Н.Д. 
 | 
 Теоретичні аспекти розвитку творчої особистості молодшого школяра. 
 | 
| 
 Вдовиченко О.В. 
 | 
 Роль риска в творческом процессе. 
 | 
| 
 Власова О.І. 
 | 
 Соціальна креативність як феномен буденної та наукової психології. 
 | 
| 
 Вовнянко Т.А. 
 | 
 До аналізу особистісних детермінант індивідуальної стратегії в образотворчій діяльності. 
 | 
| 
 Гаркавенко Н.В. 
 | 
 Роль гри у розвитку творчих можливостей дітей.. 
 | 
| 
 Грек О.М. 
 | 
 Візуальна креативність у структурі візуально-мисленнєвої діяльності. 
 | 
| 
 Гузенко В.А. 
 | 
 Влияние социальных страхов на креативность в юношеском возрасте. 
 | 
| 
 Гуляс І.А. 
 | 
 Структура перфекціоністських настанов майбутніх практичних психологів. 
 | 
| 
 Данилевич Л.А 
 | 
 . Перфекціонізм як особистісний чинник академічної обдарованості студентів. 
 | 
| 
 Денисенко А.А. 
 | 
 Творческая активность в процессе формирования психологической готовности к супружеским взаимоотношениям. 
 | 
| 
 Джуринская Л.М. 
 | 
 Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей. 
 | 
| 
 Дмитриева М. 
 | 
 Легитимация психологических свойств человека творящего. 
 | 
| 
 Дожджанюк-Дутковська Ю.І. 
 | 
 Імагінативні чинники життєтворчості. 
 | 
| 
 Евдокимова Е.А. 
 | 
 Психологические механизмы успешного вузовского образования. 
 | 
| 
 Завадская Н.С. 
 | 
 Роль авторской методики "сценическое перевоплощение" (СП) в активизации воображения. 
 | 
| 
 Заика Е.В., Зуев И.А. 
 | 
 Игровой тренинг визуальной когнитивной стратегии как способ развития              интеллекта и творческих способностей учащихся. 
 | 
| 
 Иванова О.И. 
 | 
 Когнитивные процессы и творчество в формировании профессиональной готовности психолога-консультанта. 
 | 
| 
 Ігнатенко О.А. 
 | 
 Творчість та самоактуалізація. 
 | 
| 
 Казимир О. 
 | 
 Механізми створення візуального образу в рекламній діяльності. 
 | 
| 
 Карпенко З.С. 
 | 
 Индивидуальная личность как субъект культуротворчества. 
 | 
| 
 Кікінежді О.М. 
 | 
 Психосемантика гендерної свідомості особистості молодшого школяра. 
 | 
| 
 Коваленко А.Б. 
 | 
 Аналіз місця та ролі знань у процесі розуміння творчих задач. 
 | 
| 
 Кременчуцька М.К 
 | 
 Продуктивні функції візуальних моделей навчання в середовищі дистанційної освіти. 
 | 
| 
 Лазоренко Т.Н. 
 | 
 Влияние медикаментозной терапии на интеллектуальную деятельность больных             туберкулезом. 
 | 
| 
 Лєскова А.А. 
 | 
 Проблема ефективності педагогічної імпровізації. 
 | 
| 
 Литвин-Кіндратюк С.Д. 
 | 
 Провідні модальності сприймання картини світу особистістю доби античності. 
 | 
| 
 Лущикова Д.В. 
 | 
 Саморазвитие личности как творческий процесс. 
 | 
| 
 Массанов А.В. 
 | 
 Связь творческого потенциала и психологических барьеров личности. 
 | 
| 
 Меліхова І.О. 
 | 
 Формування мотивації до творчої діяльності сучасного студентства. 
 | 
| 
 Молорова Л.В. 
 | 
 Педагогическое руководство творческо-познавательной деятельностью учеников-подростков. 
 | 
| 
 Моляко В.О. 
 | 
 Психологічна проблема творчого потенціалу людини. 
 | 
| 
 Музика О.Л. 
 | 
 Ціннісна когнітивна складність у дослідженні творчо обдарованої особистості. 
 | 
| 
 Орищенко О.А. 
 | 
 . Когнитивно-эмпатический тип личности: индивидуально-типологические особенности 
 | 
| 
 Пивоварова О.В 
 | 
 . Одна із сучасних зарубіжних методик дослідження творчих здібностей. 
 | 
| 
 Пісоцький  О.П 
  
 | 
 .   Індивідуально-психологічні   детермінанти   творчого   потенціалу   майбутніх практичних психологів. 
 | 
| 
 Пов’якель Н.І. 
 | 
 Феноменологія професійного мислення психолога-практика у просторі сучасної        вищої освіти. 
 | 
| 
 Прокофьева-Акопова С.А. 
 | 
 Креативный аспект психокоррекционной работы (на примере АТ). 
 | 
| 
 Розіна І.В. 
 | 
 Психологічні особливості взаємозв`язку між креативністю та інтелектом у підлітковому віці. 
 | 
| 
 Розова Т.М 
  
 | 
 Особливості   креативних   психотехнологій   розвитку   професійно-комунікативних 
здібностей майбутніх психологів. 
 | 
| 
 Санникова А.А. 
 | 
 Психологический анализ сценической роли: размышления исполнителя. 
 | 
| 
 Симоненко С.М. 
 | 
 Візуально-мисленнєвий образ у системі наочних образів. 
 | 
| 
 Ситнік С.В. 
 | 
 Зв’язок мотивації професійної діяльності з креативністю  в майбутніх управлінців 
 | 
| 
 Спринська З.В 
 | 
 . Взаємозв'язок агресивної поведінки особистості з її ціннісними орієнтаціями. 
 | 
| 
 Тимошенко Р.А. 
 | 
 Творчество в песочном подносе 
 | 
| 
 Унтілова Е.А. 
 | 
 Педагогічний тренінг з корекції  наборів стереотипів-еталонів педагогічної взаємодії. 
 | 
| 
 Хорошун А.А. 
 | 
 Творчий потенціал особистості як об’єкт міждисциплінарних досліджень. 
 | 
| 
 Цибух Л.М. 
 | 
 Творче мислення як складова професійного мислення студентів-психологів 
 | 
| 
 Чабанюк Г.Ф. 
 | 
 Розвиток візуального мислення у школярів різних профільних класів 
 | 
| 
 Черножук Ю.Г. 
 | 
 Соотношение результативных свойств интеллекта с эмоциональностью 
 | 
| 
 Шевченко Л.В. 
 | 
 Особливості трансформації стратегії розв'язування конструктивно-технічних              задач студентами 
 |