| 
 Брынза И.В., Рязанцева Е.Ю.  
 | 
 Характерные особенности механизмов психологической защиты при переживании профессионального кризиса. 
 | 
| 
 Будиянский Н.Ф.  
 | 
 Мотивация как фактор управления личностью. 
 | 
| 
 Вакарев Е.С.  
 | 
 К проблеме формирования психомоторных действий лиц с выраженным типом двигательной асимметрии 
 | 
| 
 Ващенко І.В., Ханенко І.І.  
 | 
 Проблеми професійного самовизначення курсантів спеціалізованих навчальних закладів на сучасному етапі 
 | 
| 
 Велитченко Л.К. 
 | 
 Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия 
 | 
| 
 Гуляс І.А. 
 | 
 Перфекціоністські настанови як чинник професійної готовності майбутніх практичних психологів 
 | 
| 
 Дмитренко Н., Шульга В. 
 | 
 Порівняння базових цінностей психологів з різним досвідом роботи. 
 | 
| 
 Журавльова Л.П., Мілаш І.В.  
 | 
 Вплив сімейного виховання на особливості міжстатевих стосунків дівчат-підлітків 
 | 
| 
 Казанжи М.Й.  
 | 
 Особливості емпатії в осіб з різним ступенем вираженості фасилятивності. 
 | 
| 
 Крымова Н.А.  
 | 
 Влияние компьютерной деятельности на эмоциональную сферу человека. 
 | 
| 
 Лазоренко Т.Н., Верба Н.А.  
 | 
 Психологическое сопровождение семей, имеющих родственников с зависимостью от психоактивных веществ 
 | 
| 
 Максименко Ю.Б., Корнеев А.С. 
 | 
 Некоторые подходы к анализу когнитивной сферы испытуемых в условиях компьютерной и традиционной психодиагностики 
 | 
| 
 Массанов А.В.  
 | 
 Социальная зрелость как условие барьероустойчивости личности. 
 | 
| 
 Пирог А.В.  
 | 
 Психологические аспекты политической социализации детей. 
 | 
| 
 Симоненко С.М.  
 | 
 Аналіз категорій «образ світу» та «картина світу» у контексті дослідження візуально-мисленнєвих стратегій 
 | 
| 
 Цільмак О.М. 
 | 
 Мотив та мотивація кандидатів на службу в ОВС 
 | 
| 
 Чебикін О.Я., Пивоварчик І.М.  
 | 
 Історія становлення українських психологічних наукових шкіл Одещини. 
 | 
| 
 Шаповалов Б.Б. 
 | 
 Складові мотивації досягнень як фактор успішної діяльності спортивно обдарованих курсантів та студентів 
 | 
| 
 Юнг Н.В.  
 | 
 Специфика ценностных ориентаций старших подростков в группах «повышенного психологического внимания» 
 | 
| 
 Язвинская Е.С.  
 | 
 Проблема телесности в психологии 
 | 
| 
 Вознюк А.В. 
 | 
 Індивідуально-особистісні характеристики керівників освітніх організацій як важлива складова успішного управління атестацією педагогічних працівників 
 | 
| 
 Гуцу В.Ф., Ушнурцева Н.Н. 
 | 
 Толерантность как принцип образовательной политики XXI века. 
 | 
| 
 Зотова И.В. 
 | 
 Специфика общения детей дошкольного возраста. 
 | 
| 
 Кияновский А.А.  
 | 
 Толерантное воспитание неотъемлемая часть развития гармоничной личности. 
 | 
| 
 Конуп О.Ф.  
 | 
 Новий погляд на професійно важливі якості слідчого. 
 | 
| 
 Корнещук В.В.  
 | 
 Сутність професійної надійності спеціаліста: методологічний аспект. 
 | 
| 
 Кулакова М.В.  
 | 
 Організація навчально-виховного процесу з урахуванням функцій педагогічного управління професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах. 
 | 
| 
 Луцан Н.І.  
 | 
 Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки. 
 | 
| 
 Наказний М.О.  
 | 
 Правове регулювання оздоровлення дітей в Україні. 
 | 
| 
 Онопрієнко О.В.  
 | 
 Мотиваційний потенціал проектувальної діяльності молодших школярів. 
 | 
| 
 Сенча І.А.  
 | 
 Виявлення стану сформованості дослідницької культури майбутніх менеджерів. 
 | 
| 
 Сметаніна Л.С.  
 | 
 Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості. 
 | 
| 
 Ткачук А.А.  
 | 
 Методические и технологические принципы проектирования целостного педагогического процесса в поликультурной школе 
 | 
| 
 Яворська Г.Х.  
 | 
 Становлення андрагогіки як науки про освіту дорослих 
 | 
| 
 Ананченко Т.П.  
 | 
 Проблеми викладання державної мови вчителям базових дисциплін у закладах освіти з національним складом учнів на Одещині. 
 | 
| 
 Геркерова О.М., Бурлак Ю.В.  
 | 
 Навчання граматики іноземної мови на основі художнього тексту. 
 | 
| 
 Горіна Ж.Д.  
 | 
 Дискурсивна складова комунікативної компетенції майбутніх словесників. 
 | 
| 
 Грама Г.П.  
 | 
 Факт як джерело інформації в педагогічній діяльності вихователя . 
 | 
| 
 Ковылина В.Г.  
 | 
 Особенности гимнастики в детском саду для детей с нарушением зрения. 
 | 
| 
 Козак С.В.  
 | 
 Обучение культуры иноязычного речевого общения студентов технических вузов. 
 | 
| 
 Кордонова А.В.  
 | 
 Развитие творческой активности студентов в процессе обучения иноязычной речи 
 | 
| 
 Ланова О.В.  
 | 
 Навчання студентів коректно темпорально оформлювати іншомовний дидактичний дискурс для сприйняття учнями початкових класів. 
 | 
| 
 Литовченко О.В. 
 | 
 Логопедическая ритмика в системе комплексной работы по преодолению заикания 
 | 
| 
 Мельниченко. Г.В.  
 | 
 Модель розвитку здатності до взаємоуправління у студентів вищого педагогічного заклад 
 | 
| 
 Перець О.Б. 
 | 
 Інформаційні технології та проектна методика на фізико-математичних факультетах 
 |