| 
 Глуменко И.Ю.  
 | 
 Динамика тревожности в подростковом возрасте. 
 | 
   
 | 
| 
 Денисенко А.А., Дорошенко К.О.  
 | 
 Родительская любовь как один из ведущих факторов в процессе воспитания. 
 | 
   
 | 
| 
 Денисенко А.А., Кузин Е.Д.  
 | 
 Психологический анализ любви на современном этапе. 
 | 
   
 | 
| 
 Журавльова Л.П., Ткачук Л.В.  
 | 
 Динаміка ієрархії системи цінностей подружжя у процесі становлення шлюбно-сімейних стосунків. 
 | 
   
 | 
| 
 Журжу Т.С 
 | 
 . Структура образа Я у підлітків з розладами поведінки.. 
 | 
   
 | 
| 
 Ігнатенко О.А. 
 | 
 Взаємозв`язок ціннісних орієнтацій та ступеня досяжності потреб у студентів різних професій. 
 | 
   
 | 
| 
 Кайгер В.И., Мостовая Т.Д. 
 | 
 Психологические особенности этнофункционального подхода         к проблеме зависимостей от психоактивных веществ. 
 | 
   
 | 
| 
 Летучий И.А.  
 | 
 Психологические проблемы совершенствования функциональных состояний операторов в условиях металлургического производства. 
 | 
   
 | 
| 
 Меліхова І.О. 
 | 
 Мотивація влади і мотиваційна сфера особистості. 
 | 
   
 | 
| 
 Прудка Л.М. 
 | 
 Психологічні чинники, що впливають на професійну усталеність працівників оперативних підрозділів ОВС. 
 | 
   
 | 
| 
 Чебикін О.Я., Сінєльнікова Т.В. 
 | 
 Використання тренінгових технологій у навчально-професійній підготовці студентів-психологів. 
 | 
   
 | 
| 
 Шевяков О.В. 
 | 
 Формування необхідного рівня працездатності у процесі діяльності операторів-металургів. 
 | 
   
 | 
| 
 Ямницький В.М. 
 | 
 Психотерапія у сутнісному вимірі. 
 | 
   
 | 
| 
 Аннєнкова І.П., Байдан М.А. 
 | 
 Проблема видів навчання в дидактичній науці. 
 | 
   
 | 
| 
 Бадьора С.М. 
 | 
 Девіантна поведінка – предмет досліджень сучасної педагогіки і психології. 
 | 
   
 | 
| 
 Березівська Л.Д. 
 | 
 Організація навчально-виховного процесу в колегії Павла Галагана. 
 | 
   
 | 
| 
 Богуш А.М.  
 | 
 Розвиток мовленнєвої особистості дитини в полікультурному середовищі:               теоретичний аспект. 
 | 
   
 | 
| 
 Головко С.Г. 
 | 
 Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання. 
 | 
   
 | 
| 
 Козак С.В. 
 | 
 История возникновения и развития морского образования в России, Украине и на берегах Чёрного моря. 
 | 
   
 | 
| 
 Подтергера Є.М. 
 | 
 Модель організації військово-професійної підготовки студентів цивільних вищих навчальних закладів: результати педагогічного експерименту. 
 | 
   
 | 
| 
 Пудовкіна Л.П. 
 | 
 Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи.. 
 | 
   
 | 
| 
 Степанова Т.М.  
 | 
 Розвиток змісту дошкільної освіти в Україні у період з 1932 по 1934 роки. 
 | 
   
 | 
| 
 Трубник І.В. 
 | 
 Моніторинг якості екологічної підготовки майбутніх вихователів. 
 | 
   
 | 
| 
 Добровольська Л.С. 
 | 
 Реалізація дидактичних принципів розвитку іншомовних мовленнєвих умінь старшокласників у процесі вивчення освітніх курсів. 
 | 
   
 | 
| 
 Жидков И.А. 
 | 
 Подготовка морских специалистов в соответствии с требованиями Болонского процесса обучения. 
 | 
   
 | 
| 
 Ікуніна З.І.  
 | 
 Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі. 
 | 
   
 | 
| 
 Ковальчук В.В., Моисеев Л.М., Кузнецов М.В. 
 | 
 Нанометровые коммуникационные комплексы: учебно-методические проблемы. 
 | 
   
 | 
| 
 Луцан Н.І. 
 | 
 Формування ігрової компетенції дітей старшого дошкільного віку. 
 | 
   
 | 
| 
 Мартинова Р.Ю.  
 | 
 Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного     мовлення у динаміці його засвоєння. 
 | 
   
 | 
| 
 Татарина И.А. 
 | 
 Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей. 
 | 
   
 | 
| 
 Адєєва О.В. 
 | 
 Педагогічні умови підготовки педагога до валеологічного забезпечення професійної діяльності. 
 | 
   
 | 
| 
 Алєксєєнко Т.А., Равлюк Т.А. 
 | 
 Проблема розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів у навчальному процесі. 
 | 
   
 | 
| 
 Богданова І.М. 
 | 
 Шляхи та засоби вдосконалення соціально – педагогічної підготовки                 майбутніх фахівців. 
 | 
   
 | 
| 
 Головань Т.М. 
 | 
 Типи дошкільних закладів Криму у ІІ половині ХІХ – початку ХХ ст. та етапи їх розвитку. 
 | 
   
 | 
| 
 Горчакова О.А. 
 | 
 Продуктивна діяльність викладача університету: сутність поняття та критерії визначення. 
 | 
| 
 Гузалова О.В. 
 | 
 Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей. 
 | 
| 
 Єнакій М.М. 
 | 
 Імпровізація у творчій педагогічній діяльності. 
 | 
   
 | 
| 
 Єремчук М.О. 
 | 
 Теоретичні засади інтенсивного навчання. 
 | 
   
 | 
| 
 Ємельянова Д.В. 
 | 
 Особливості самостійної робота майбутніх учителів гуманітарних                 дисциплін у контексті Болонського процесу. 
 | 
   
 | 
| 
 Жаровцева Т.Г. 
 | 
 Використання рефлексії в системі підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з сім‘єю. 
 | 
   
 | 
| 
 Зуброва О.А.  
 | 
 Роль професійно-педагогічного виховання     у становленні особистості                   майбутнього педагога. 
 | 
   
 | 
| 
 Іванчук М.Г 
 | 
 . Акмеологічний підхід до розвитку професіоналізму фахівця. 
 | 
   
 | 
| 
 Копусь О.А. 
 | 
 Проблема формування культури фахового мовлення майбутніх учителів                     нефілологічних спеціальностей. 
 | 
   
 | 
| 
 Корнещук В.В. 
 | 
 Сучасна професійна освіта в Україні і надійність спеціалістів. 
 | 
   
 | 
| 
 Кудрявцева О.А. 
 | 
 Використання інтерактивних методів навчання студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. 
 | 
   
 | 
| 
 Курлянд З.Н. 
 | 
 Шляхи підвищення якості освіти майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульного навчання. 
 | 
   
 | 
| 
 Линенко А.Ф. 
 | 
 Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті. 
 | 
   
 | 
| 
 Лук’янченко І.О. 
 | 
 Інформаційна культура як складова професійно-педагогічної культури             вчителя іноземної мови. 
 | 
   
 | 
| 
 Нємкова Є.В. 
 | 
 Система критеріїв педагогічного контролю як фактор забезпечення якості               підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. 
 | 
   
 | 
| 
 Петрюк І.М. 
 | 
 Конкурентоспроможність майбутнього спеціаліста з соціальної педагогіки як показник якості вузівської підготовки. 
 | 
   
 | 
| 
 Руденко Ю.А. 
 | 
 Використання новітніх технологій в процесі проведення практичних занять           з курсу „культура мовлення та виразне читання”. 
 | 
   
 | 
| 
 Романенко А.Б. 
 | 
 Проблема підготовки майбутнього вчителя до використання мультимедійних програм у системі дистанційного навчання. 
 | 
   
 | 
| 
 Руснак О.М.  
 | 
 Стиль керівництва завідувача дошкільним навчальним закладом. 
 | 
   
 | 
| 
 Сяська Н.В. 
 | 
 До проблеми формування іншомовних лексичних навичок у студентів                       молодших курсів. 
 | 
   
 | 
| 
 Свєтлорусова А.В. 
 | 
 Професійно-функціональна компетентність управлінця навчальними             закладами в умовах розвитку сучасного суспільства. 
 | 
   
 | 
| 
 Сенча І.А. 
 | 
 Педагогічні умови формування дослідницької культури сучасного спеціаліста. 
 | 
   
 | 
| 
 Содоль С.В. 
 | 
 Впровадження у навчальний процес підготовки соціальних педагогів курсу     «соціалізація особистості засобами образотворчого мистецтва». 
 | 
   
 | 
| 
 Стрига Е.В. 
 | 
 Професійний менталітет майбутніх вчителів. 
 | 
   
 | 
| 
 Ткаченко М.В. 
 | 
 Розвиток професійно необхідних якостей майбутніх вчителів у процесі педагогічної підготовки. 
 | 
   
 | 
| 
 Тюрікова О.М. 
 | 
 Шляхи вдосконалення культуротворчого середовища сучасної школи. 
 | 
   
 | 
| 
 Федірчик Т.Д. 
 | 
 Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення. 
 | 
   
 | 
| 
 Яцула Т.В.  
 | 
 Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів. 
 | 
   
 |