Випуск №9 Наука і Освіта 2011 рік
Зміст
Когнітивні процеси та творчість | |
Агулов М.В. Діяльність психологічних служб вищих навчальних закладів як умова оптимізації процесу керування розвитком творчого потенціалу майбутнього педагога | 4 |
Акимов C. К. Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов. | 7 |
Антропов А.П. Взаємозв’язок психічних станів моряків з якостями емоційного інтелекту | 12 |
Барабаш О.Ю. Середовий аспект розвитку когнітивних здібностей школярів | 16 |
Белова М.Э. Визуальные образы в структуре ментальных тренировок спортсменов | 19 |
Богданова І.М. Характеристика станів особистісної змобілізованості майбутнього вчителя | 22 |
Богуш О.Ю. Візуальне мислення як фактор успішності кульової стрільби. | 25 |
Бондарчук О.І., Соломіна Г.В. Особливості когнітивного стилю керівників освітніх організацій | 28 |
Ваганова Н. А. Психологічні особливості проявів творчого сприймання у старшому дошкільному віці | 32 |
Велитченко Л.К. Когнітивні процеси як суб’єктна динамічна система свідомості | 36 |
Виноградова Л.В. Интеллектуальный контроль: метакогнитивные аспекты самоэффективности. | 41 |
Віннічук І. П. Психолого-педагогічні принципи розвитку творчої уяви засобами тренінгової системи карус | 45 |
Водолазська О.О. Самоставлення осіб із різним рівнем мотивації досягнення | 49 |
Виговський С. Є. Екологічні аспекти аксіологічної системи особистості | 53 |
Галкіна О.О. Сприйняття сучасної картини світу студентською молоддю Литви та України: порівняльний аналіз | 57 |
Головська І.Г., Демирова В.К. Особливості супроводу розвитку гнучкості мислення та емоційної стійкості в майбутніх психологів. | 61 |
Гохман І.О. Операціональні механізми створення образу-концепту при вирішенні задач з фізики | 65 |
Грек О.М., Ясиновська О.Л. Порівняльний аналіз розвитку креативності у молодших школярів з комп’ютерною та традиційною системою навчання. | 70 |
Цзян Даньян Психологические особенности развития операциональных компонентов визуального мышления у студентов-художников и студентов-хореографов | 73 |
Дегтяренко Т.В. Вікова динаміка когнітивного розвитку дитини в концепті психофізіологічного підходу | 78 |
Дегтяренко Т.В., Шевцова Я. В. Використання психофізіологічних параметрів для оцінки перцептивно-когнітивного та психомоторного розвитку дітей молодшого шкільного віку | 81 |
Завгородня О. В. Особливості візуальних образів, створюваних жінками та чоловіками | 86 |
Завірюха В. В. Роль когнітивних процесів та творчості у формуванні здатності студентів до професійного самозростання | 90 |
Зелинська С. Ф. Суб'єктивне уявлення про психологічне благополуччя студентів психологів | 93 |
Іванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку | 97 |
Казанжи М. И. Особливості взаємозв'язку показників емпатійних здібностей та фасилятивного потенціалу особистості | 101 |
Каліщук С. М. Когнітивний аспект соціально-етичних цінностей майбутніх психологів | 105 |
Коваленко А. Б., Родіна Н. В. Дослідження копінг-поведінки: тенденції та перспективи | 110 |
Корабльова Н.С. Дискурсивна психологія як відповідь на психологію когнітивну | 113 |
Корват Л. В. Розвиток когнітивних компетенцій майбутніх економістів у процесі психологічної підготовки | 118 |
Костюченко О. В. Творча основа сенсорно-перцептивного рівня образотворення | 121 |
Кошлань І. Г. Особливості обдарованості підлітків з різними типами емоційності. | 126 |
Крейдун Н.П., Поливанова Е.Е., Яворовская Л.Н., Яновская С.Г. Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности | 129 |
Кременчуцька М. К., Шеренговий І. О. Проблема діагностики обдарованості у сфері інформаційних технологій | 132 |
Кузнєцова О. В. Соціальна адаптивність у осіб з різним локусом контролю | 136 |
Курлянд З.Н. Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності | 140 |
Леженіна Л. М. Пізнавальна діяльність слідчого на різних етапах розслідування | 144 |
Литвиненко О. Д. Віршований розмір як засіб визначення ?-ритму | 147 |
Марчук Л. М. Вікові особливості прояву асертивної поведінки студентів психологічних спеціальностей | 152 |
Массанов А. В. Зв'язок інтелектуального розвитку і творчого потенціалу особистості | 155 |
Медведева Н. В. Метод "Швидкісне ескізування" та його адаптація до умов образотворчої діяльності молодших школярів | 158 |
Меліхова І. О. Раціональність як прояв здатності до ефективної майбутньої діяльності в студентів-психологів | 163 |
Моляко В. А. Перцептивное конструирование образа мира: полифонический ракурс | 167 |
Моргунова Н. С. Метакогнітивні здібності як внутрішній чинник організації самостійної роботи студентів | 174 |
Муздыбаев К. Новейшие трансдисциплинарные исследования мудрости личности | 178 |
Неделевич В. Ю. До проблеми розуміння учнями художніх текстів | 184 |
Новікова О. В. Стратегіальний підхід у розвитку творчого мислення дітей молодшого підліткового віку | 187 |
Олефір В. О. Інтелектуальний ресурс особистості: досвід структурної діагностики | 192 |
Панченко О. А., Плохіх В. В., Панченко Л. В., Гаража М. В. Аналіз когнітивних та регулятивних компонентів системи професійної діяльності водіїв міського автомобільного транспорту | 196 |
Плохих В. В. Установка в организации творческого процесса | 200 |
Прохоров А. О. Когнитивные и метакогнитивные основания образа психического состояния субъекта. | 203 |
Розіна І. В. Особливості розвитку креативного мислення підлітків за допомогою тренінгових технологій | 208 |
Розіна І.В., Іванова Х. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвитку | 213 |
Русанова К. А. Діагностика типів мислення у професійних танцівників. | 217 |
Санникова О. П. Конгруэнтность как индикатор целостной, интегрированной личности | 220 |
Сасько О. О. Проблема визначення соціального інтелекту в психологічній науці. | 224 |
Семків Х. Б., Сидорик Ю. Р. Особливості емоційного стану молодших школярів з різним рівнем успішності виконання навчальних завдань | 227 |
Сергеєва А. В. Характеристика когнітивного компонента інтегральної ідентичності особистості | 231 |
Симоненко С. М. "Образ світу" та "картина світу" як детермінанти індивідуальних стратегій візуально-мисленнєвої діяльності суб`єкта | 234 |
Ситнік С. В. Креативність особистості в управлінській взаємодії | 243 |
Снігур О. М. Взаємозв’язок рефлексії зі самоставленням студента | |
Спиридонова Л. К. Дослідження глибинних структур образу світу українців (за методикою К.Г.Юнга "Образ світу") | 250 |
Тітова Т. Ю., Цибух Л. М. Дослідження розвитку соціального інтелекту у дітей дошкільного віку. | 254 |
Ткачук О. В. Творчий інтерес у структурі художніх здатностей особистості | 257 |
Форманюк Ю. В. Особливості мислення юнаків з ознаками інфантильності | 262 |
Чебикін О.Я., Кленчу А.М. Емоційно-комунікативні особливості атрактивності як передумови формування основ іміджу у майбутніх вчителів | 266 |
Черножук Ю. Г., Антропов А. П. Социальный интеллект менеджеров морского транспорта: сравнительный анализ. | 272 |
Саннікова А. О. Особистісні чинники ризику сценічних бар’єрів | 276 |
Санников А. И. Принятие решений: наука и искусство | 280 |
Резюме | 284 |
Наші автори | 303 |