Випуск №4, 2018

Титульна сторінка 

Тетяна Федірчик,
Марія Олійник,
Людмила Тимчук.

Науково-методичний центр університету в системі забезпечення якості професійного розвитку викладачів

5-16

Ella Karpova,
Olena Kudriavtseva.

Pedagogical Conditions of Future Preschool Teachers’ Intellectual Development

17-23

Алла Колишкіна,
Світлана Кондратюк,
Михайло Лянной.

Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів

24-34

Mykhailo Baimuratov,
Ivan Myshshak,
Oksana Krynytska.

Mechanism of Ensuring Quality of Higher Educational Institutions’ Work

35-42

Олег Долженков,
Оксана Сакалюк.

Крос-культурний менеджмент у закладах освіти

43-48

Nataliya Mykytenko,
Nadiia Kish,
Olesia Stoika.

Technology of Teaching Foreign Language Academic Writing To Students of Non-Philological Specialities

49-55

Сергій Омельчук.

Поняттєва співвіднесеність лінгводидактичних термінів «робота з текстом» і «робота над текстом»

56-64

Olena Anichkina,
Olha Avdieieva,
Olena Yevdochenko.

Future Chemists’ Experimental Competence Formation

65-72

Тетяна Рудюк.

Дослідження проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності старшокласників на засадах комунікативно-діяльнісного підходу

73-79

Svitlana Zolotukhina,
Olha Bashkir,
Oksana Zhernovnykova.

Stages of Training Future Mathematics Teachers in The Field of Pedagogical Improvisation.

80-86

Iryna Palshkova.

Education Content Humanization in Terms of Primary School Teacher Training

87-91

Oleksandr Naumov,
Serhii Kuznichenko,
Iryna Markina.

Balance of Labor Market in The Context of Domestic Education Development

92-98

Nataliia Kolesnichenko.

Conditions of Future Germanic Studies Specialists’ Professional Image Formation

99-104

Valentyna Dudchenko,
Kostiantyn Vitman,
Dmytro Tsekhan.

Students’ Personal and Professional Potential in The System of University Training

105-111

Svitlana Shekhavtsova.

Subjectness Development in Future Foreign Languages Teachers in The Context of Scientific-Methodological Support

112-117

Олександр Кошук,
Олександр Діденко,
Петро Лузан.

Обґрунтування методики тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників

118-129

Inna Strazhnikova,
Nataliia Venhrynovych,
Yurii Chopyk.

Peculiarities of University Language Training of Medical Students (Based on John Dewey’s Conception of Education)

130-136

Yaroslav Haleta,
Olena Habelko,
Tetiana Dombrovan.

Development of Professional Maturity of Future Foreign Language Teachers By Means of Informational Technologies

137-143

Mykhailo Hribov,
Tetiana Shevchenko,
Yan Petinov.

Methodology of Teaching Specialized Subjects To Future Operation Officers of Law Enforcement Agencies

144-153

Natalia Merkulova,
Olha Kochkurova,
Tetiana Nikonenko.

Professional Identity Training as a Means of Future Primary School Teachers’ Professional Development

154-160

Oleksii Stasenko,
Liudmyla Chernichenko,
Anna Cherednyk.

Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education

161-167

Зінаїда Курлянд,
Олена Фокша,
Юрій Поповський.

Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології

168-176

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory