Випуск №9, 2017

Титульна сторінка

 Panasenko E. A.

Genesis of Theory And Practice of Psychological Experiment in The Heritage of Oleksandr Nechaiev

5-14

Yalanska S . P.,
Moskalenko O. A.,
Marchenko V. O.

Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formation

11-15

Александров Д. А.,
Охріменко І. М.,
Сербин Р. А.

Психологічні чинники схильності дітей учасників бойових дій до постстресових психотравматичних переживань

16-25

Kharchenko D. M.,
Chystovska Yu. Yu.

Correlation of Anxiety and Psychosomatic Disturbances

26-29

Візнюк І. М.

Типологічний аналіз ґенезиcу іпохондричних розладів особистості

30-35

Halian I. M.

Methodological Bases of Distinguishing Types of Value-Sense Self-Regulation in Future Teachers

36-41

Мельничук С. К.

Психологічні особливості становлення видів упевненості в собі у юнацькому віці

42-47

Maksymov M. V.

Impact of Person’s Social Adaptability on Perception of Music

48-52

Skotna N. V.,
Pantiuk M. P.,
Sadova I. I.

The Use of Art Therapy in Psycho-Pedagogical Support of Children Affected By Internal Migration Processes in Ukraine

53-58

Khilko S. O.

Study of Future Psychologists’ Tolerance to Uncertainty Maturity

59-67

Пузирна Н. С.

Взаємозв’язок когнітивних якостей і інтелекту у студентів-юристів

68-74

Rashid Jabbarov.

Factors Affecting the Development of Self-Realization Among Students of Different Professions

75-87

Ульянова Г. В.

Психологічні особливості плагіату та його зв’язок з творчими здібностями особистості

88-93

Калаур І. Р.,
Слома В. М.,
Гнатів О. Б.

Особливості професійної мотивації студентів-юристів

94-99

Karpenko Z. S.,
Turchyn O. V.

Optimization of Teaching English to Psychology Students by Means of Expressive Psychological Technique

100-104

Shuba L. V.,
Shuba V. V.,
Yaremchuk Yu.

Peculiarities of Female Students’ Motivation For Physical Exercises

105-110

Kaminska O. V.

Influence of Gender Behaviour on Peculiarities of Students’ Self-Attitude

111-115

Dr. Ercümend Ersanli,
Özkan Özcan.

Relationship Between Marital Adjustment and Tolerance Level

116-130

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory