Випуск №7, 2017

Титульна сторінка-Зміст

Романюк Л. В.,
Деспоташвілі М.,
Коробейніков Г. В.

Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена

5-10

Kovalenko V. Ye.

Programme of Correction of Emotional Development Disorders in Mentally Retarded Primary School Students Taking One-On-One Training

11-15

Tsybuliak N. Yu. 

Types of Professional Observation Skills of Future Preschool Teachers

16-21

Chebykin O. Ya.,
Kosianova O. Yu.

Deceitfulness According To The Indicators of Emotional Maturity Methodology and Polygraph Examination

21-31

Ільницька Л. А.

Особливості локусу контролю особистості, схильної до інтернет-адиктивної поведінки

31-36

Slabouz V. V.

Examination of Foreign Language University Teachers’ Reflexive and Perceptive Characteristics Manifestation

37-43

Bielai S. V.,
Medvid M. M.,
Parkhomenko O. O.

Theoretical, Methodological and Practical Bases for Creating Job Description of Crisis Assessment Experts in Terms of State Security of Ukraine

44-49

Пирог Г. В.,
Пірог О. В.

Психологічний аналіз форм відображення процесу мислення в соціальних мережах

50-57

Oral T.

Investigation of Forgiveness Levels in Vocational School Students

58-62

Homolska L. P.

Types of Consumers According to Their Perceptions of Brands’ Environmental Friendliness in Brand Communications

63-69

Bilous T. M.,
Dikal M. V.,
Kaniovska L. M.

Risk Assessment of the Development and Signs of Emotional Burnout Syndrome in Lecturers of Theoretical and Practical Departments of Medical University

70-75

Каргіна Н. В.

Самодостатність як ресурс психологічного благополуччя особистості

76-82

Сизонов Д. Ю.

Психолінгвістичні основи медіаграмотності: до проблеми інтерпретації медіатекстів

82-88

Shamne A. V.

Variable-Typology Mapping of Psychosocial Development in Adolescence

89-93

Dmitrenko N. Ye.,
Krupelnytska L. F.,
Shportun O. M.

Perception of Humorous Content Under Normal and Psychopathological Conditions

94-101

Tsymbal S. V.

Overcoming Language Anxiety Among the English Language Learners: Psycho-Pedagogical Aspect

102-106

Ільїна О. В.

Метод моделюючого навчання в комплексній психологічній підготовці ортопедагогів-реабілітологів

107-114

Spivak L. M.

Transformations of Personality’s National Self-Consciousness in Youth

115-119

Davydova O. V.

Psychological Peculiarities of Teaching Profession

120-125

Donii N. Ye.

Identity Crisis and Its Role in Amplification of Social Devitalization of Personality

126-129

Melenchuk N. I.

Individual Psychological Peculiarities of Adventurousness According to Emotional Type

130-135

Завацький Є. Ю.,
Завацька Н. Є.,
Спицька Л. В.

Особливості опанувальної поведінки молоді та її здатність до антиципації в посттравматичній ситуації

136-141

Kazanzhy M. I.

The Importance of Facilitation in Successful Adaptation

142-146

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory