Випуск №6, 2017

Титульна сторінка

Troitska O. M.,
Averina K. S.

Social Activeness of Young People: Dialogical Support in The Cultural and Educational Space

5-11

Prima R. M.,
Desiatnyk K. V.,
Durmanenko O. L.

Intensification of The “TEACHER-PUPIL-PARENTS” Triad Cooperation in Upbringing Junior Pupils’ Spirituality

12-16

Petrychenko L. O.

Current State and Possibilities of Forming Healthy Lifestyle Among Students of Adolescent and Youth Age Under Conditions of Social Problems Aggravation in Ukraine

17-22

Черніцкі Ф.,
Галай А. О.,
Гречанюк С. К.,
Шатрава С.О.,
Соболь Є. Ю.

Педагогічні засади якісного проведення юридичними клініками занять street law: український та польський досвід.

23-30

Dudko Ya. V.

Organisational and Pedagogical Conditions For Educational Work Management at Teacher Training Universities of Ukraine

31-37

Сін Чжефу.

Модель педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України

38-43

Gurova T. Yu.,
Gurov S. Yu.,
Moskaliova L. Yu.

Innovative Technologies in The Formation of Future English Teachers’ Intercultural Communicative Competence

44-50

Derkach T. M.,
Starova T. V.

Preferred Learning Styles of Students of Natural Field of Study

51-56

Kashyna H. S.,
Lebedeva V. V.,
Kashtalian M. M.

Simulation Teaching Technology In Modern Educational System Reformation

57-62

Puchkov I. R.,
Sariienko V. K.,
Sariienko V. V.

Didactic Foundations of Software Structuring in the Process of Teaching Science Disciplines and Mathematics at Pedagogical Universities

62-67

Matviichuk L. A.,
Kukhar L. O.,
Hnedko N. M.

Examining Factors of Using Information and Communication Technologies For E-Learning Organization

68-73

Теремецький В. І.,
Гринько П. О.,
Кармаза О. О.

Концептуальні засади підвищення ефективності законодавчого регулювання освітнього процесу в Україні

74-80

Vovk O. I.

Foreign Language Acquisition: a Communicative and Cognitive Paradigm

81-85

Косило Н. В.,
Нич О. Б.,
Балаєва К. С.

Готовність вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності

86-94

Byndas O. M.

Strategy for Foreign Language Blended Learning Implementation Into fhe Educational Process

95-99

Havrilova L. Ha.,
Voronova N. S.

Online Training Course for Teaching Master-Degree Music Students

100-105

Hrytsenko I. S.

University Students’ Self-Study Structure

106-112

Rotar V. B.

Studying Levels of Future Civil Defense Specialists’ Professional Competence Components

112-118

Dunaieva L. M.,
Zakharchenko V. I.,
Zakharchenko N. V.

World Experience in Improving Quality of Education: Directions, Means, Norms

119-128

Скоромна М. В.,
Полянська К. В.

Проблеми формування основ педагогічної майстерності магістрантів, які отримали ступінь бакалавра за різними спеціальностями

129-135

Morska L. I.,
Levchyk I. Yu.

Formation of Professional English Competence in Future Psychologists’ Speech

136-141

Pavlenko S. O.,
Sevruk V. G.,
Kobko Ye. V.

Training Police Officers in The Conditions of Reforming The System of Education of The Ministry of Internal Affairs of Ukraine in Accordance with European Standards

142-150

Орлова Н. В.

Значення ментального мапування у покращенні усного мовлення у студентів немовних спеціальностей

151-161

Сидорова Н. В.,
Думанська В. В.,
Доценко Ю. В.

Методи підвищення ефективності та якості викладання нарисної геометрії

161-166

Бородієнко О. В.

Метод Т.Сааті в моделюванні професійної компетентності керівників

167-171

Наконечна О. В.,
Рудень Д. М.,
Сопівник Р. В.

Регіональні та вікові особливості самооцінки сучасної української молоді

172-180

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory