Випуск №12, 2017

Титульна сторінка

Oleksandra Popova,
Olha Yakovleva.

Initial Education Stage as the Determinant of Future Translators’ Further Academic Success

5-14

Oktaviia Fizeshi.

Historical-System Model of the Development of Primary School in Transcarpathia at the Turn of XIX-XXI Centuries

15-23

 

Л. О. Голубнича,
С. О. Шатрава.

Using Interactive Whiteboard at English Lessons for Law Students

24-30

С. А. Іванчук.

Особливості розуміння основ культури споживання дітьми старшого дошкільного віку

31-35

Джозеф Златко,
В. М. Кушнір,
О. А. Рацул.

Formation of Moral Behavior in Children by Means of Original Didactic Fairy Tale

36-41

О. І. Міхеєнко,
Н. В. Кукса,
М. О. Лянной.

Формування культури здоров’я студентської молоді в умовах вищого навчального закладу

42-52

С. З. Романюк.

Evolution of Organizational Forms of Teaching Ukrainian Language in Western Diaspora

53-58

І. В. Сопівник,
Т. М. Дука,
І. Ю. Підлипняк.

Діагностика професійної підготовленості студентів до педагогічної діяльності

59-65

Станіслав Куніковскі,
М. О. Пічкур,
Т. Б. Стратан - Артишкова.

Future Teachers’ Psychological Readiness for Inclusive Teaching: Coping-Strategies

66-70

Oksana Khomik,
Oksana Kovalchuk,
Olena Myshko.

Leadership Qualities as an Effective Attribute of Would be Managers’ Culture Forming in Higher Educational Establishments

71-77

Маркова О.В.,
Горпініч Т.І.,
Височан Л.М.

Розвиток творчих здібностей студентів у процесі навчальної діяльності

78-84

Іryna Kuzava,
Liudmyla Stasiuk,
Nataliia Savchenko.

Peculiarities of Implementing Inclusive Education in Ukraine

85-90

Yurii Maslov.

Specificity of Future Socionomy Experts’ Sociocultural Competence Formation

91-98

Renata Brzezińska,
Liudmyla Ishchenko,
Iryna Kalynovska.

Future Teachers’ Axiological Sphere Development for Children’s Creativity Formation

99-104

Oksana Vasiuk,
Svitlana Vyhovska,
Grzegorz Brzuze.

Examining Students’ Academic Motivation

105-111

Olena Chukhno.

Experimental Work on Teaching Future Teachers Second Foreign Language Pronunciation

112-119

Fedorchenko N. V.,
Kalaur I. R.,
Liubarets V. V.

Legal Consciousness of Young People as a Prerequisite of Social Environment

120-127

Babina V. O.

Peculiarities of Technical University Students’ Legal Culture Formation

128-134

Присяжнюк О. М.

Аналіз організації мовної освіти в університетах Польщі та України

135-140

Yevhen Borinshtein
Zoia Atamaniuk
Nataliia Ortynska

Education: Dialogical Search and Socio-Cultural Adaptation

140-145

Lesia Starovoit

Psychological Aspects of Primary School Students’ Creative Development in the Process of Practical Art Activities

146-150

Горват М. В.
Мочан Т. М.
Кузьма-Качур М. І.

Діагностика готовності студентів до виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів

151-157

Viktoriia Nesterenko,
Ruslan Bedran.

Educating Preschool Children’s Health Culture in Different Age Groups

158-164

Nadiia Shcherbakova.

Future Teachers Training in the Field of Instructional Dialogue Organization

165-170

Konoshenko N. A.,
Konoshenko S. V.

Using Interactive Technologies in Social Care Teachers Training in Terms of Preventive Work With Minor Children

171-175

Karabin O. Io.,
Romanyshyna O. Ya.

Future Designers’ Information Competency Formation in The Process of Professional Training

176-182

Aleksandrova N. M.,
Sluchaina L. O.

Enhancing Phd Students’ Academic Writing Skills in The Process of Learning English

183-189

Койчева Т.І.,
Княжева І. А.

Технологія використання дидактичних багатовимірних інструментів у професійній підготовці майбутніх викладачів

190-195

Halitsan O. A.,
Foksha O. M.,
Baliuk A. S.

Experimental Programme of Future Teachers’ Pedagogical Facilitation in Terms of Higher Education

196-201

Падалка О. І.

Зміст фахової підготовки майбутнього вихователя: аксіологічний підхід

202-207

Bilousov O. S.

Employment Opportunities and Useful Skills of Political Science Graduates in The Usa

207-212

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory