Випуск №11, 2017

Титульна сторінка

 Willie van Peer,
Chesnokova A. V.

Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory

5-17

Gregory Bedny.

Activity Theory in The West as a Potential Approach For Applied Studies

18-26

Dr. Ercümend Ersanli,
Canan Güven Şahin.

Tolerance Level of University Students

27-34

Александров Д. О.,
Охріменко І. М.,
Дрозд О. Ю.

Особливості професійно-психологічної адаптації працівників національної поліції України до правоохоронної діяльності

35-45

Bevz H. M.

Marital Role Expectations Based on Triangle by Steve Karpman

46-51

Gromova I. O.,
Olifirovich N. I.

Comparative Analysis of The Family Story Events of Alcohol and Drug Addicts

52-58

Поспелова І. Д.,
Косьянова О. Ю.

Психологічні основи підготовки психологів до формування позитивного образу я-фізичного у підлітків

60-64

Zapeka Ya. G.

Personal Traits as Determinants of Feeling Loneliness Among Students

65-69

Kuznetsov O. I.

Religiousness: Components, Types and Coping Strategies

70-75

Максименко Ю. Б.,
Матохнюк Л. О.

Засади досліджень у психології розвитку інформаційної компетентності особистості

76-85

Skok A. G.,
Shlimakova I. I.

Manipulative Influence Application in Work by Research-Pedagogical Staff

86-91

Курова А. В.

Особливості впливу часової перспективи на основні складові самоефективності

92-97

Fomenko K. I.

Self-Regulation of Labor Activity: The Means of Psychodiagnostics and The Role in Motivation

98-104

Чепелєва Н. В.,
Рудницька С. Ю.

Нормативна модель дискурсивного самопроектування особистості

105-113

Hubina S. I.

Teaching Activities Self-Regulation By Means of Art Therapy

114-119

Mohilevskyi L. V.,
Sevruk V. G.,
Pavlenko S O.

Psycho-Pedagogical Training of Operating Unit Workers of National Police of Ukraine

120-132

Pidbutska N. V.,
Knysh A. Ye.,
Chala Yu. M.

Future Engineers’ Psychological Readiness For Common Competencies Development In The Process of Studying “Professional Psychology”

133-138

Yahodnikova V. V.

Teachers’ Motivation For Effective Pedagogical Interaction Under Conditions of Educational Changes

139-145

Kariaka I. V.

Value-Sense Orientations as a Factor of Students-Psychologists’ Behavior Formation

146-150

Panasenko E. A.,
Bocharova O.

Pedagogical University Students’ Fears in the Period of Socio-Political Transformations

151-159

Pavelko I. I.,
Bogusław Pacek.

Study of Professionally Important Personal Qualities of Cadets Majoring in Physical Culture and Sports

160-164

В. В. Сокуренко,
М. Ю. Бурдiн,
Ю. Ю. Пайда.

Personal Factors of Risk Behavior of Modern Youth

165-171

Romanyuk L. V.,
Yuriy Chernov.

Personality Values and Motivations in Cross-Cultural Context: Assessment by Pvq-Test and Handwriting Psychology

172-178

Sannikova O. P.

Individual-Typical Variations of Narcissism

179-186

Засєкіна Л. В.,
Майструк В. М.

Безумовне самоприйняття та психологічне благополуччя особистості

187-192

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory