Випуск №6 Наука і Освіта 2010 рік

Зміст

Антонік В.І., Антонік І.П. Стан здоров’я школярів екологічно небезпечного промислового міста

4

Арабаджи-Сапункова С.Г., Прокофьева-Акопова С.А. Адаптационные возможности детей с диагнозом ДЦП.

7

Бабенкова Е.А., Параничева Т.М. Адаптивная физическая культура в специальных медицинских группах.

13

Бабурова Н.А., Севдалев С.В. Теоретико-методические аспекты повышения профессиональной мотивации руководителя

18

Батутис О.П., Пранайтис С.В. Мотивация физической активности учащихся старших классов и их отношения с родителями

22

Богдановська Н.В. Оксид азоту як регулятор адаптивних можливостей системи кровообігу практично здорових юнаків і дівчат 18-20 років.

31

Бондаренко К.К., Кобец Е.А., Бондаренко А.Е. Изменение функционального состояния скелетных мышц под воздействием напряженной нагрузочной деятельности.

35

Браткова О.Ю., Дударенко О.Б., Теклюк Р.В., Сергета І.В. Особливості соціально-психологічної адаптації підлітків, які навчаються в сучасних загальноосвітніх закладах.

40

Вербенко М.М., Калиниченко І.О. Особливості фізичного розвитку як складової "шкільної зрілості" в дітей молодшої шкільної вікової групи.

43

Вихличева А.А., Прокофьева-Акопова С.А. Психологические особенности наркозависимых при заместительной терапии

45

Віндюк А.В., Волкова С.С. Формування валеологічного світогляду у майбутніх фахівців з готельно-курортної справи

50

Воропаєв Д.С. Динаміка зміни психофізіологічного стану підлітків 13-16 років протягом навчального року

52

Гозак С.В., Калиниченко І.О. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів

55

Голяка С.К., Спринь О.Б. Вплив занять веслувальним спортом на фізичний розвиток учнів

58

Гурова А.І. Вплив фізичних вправ і масажу на навчання малювання дітей хворих на ДЦП

61

Джуринський П.Б. Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ

64

Джуринський П.Б., Шеремет Б.Г. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з учнями старших класів

69

Emeljanovas А., Valantiniene I., Tilindiene I. Impact of training in sports games and cyclic sports events on the muscular and cardiovascular system of 11 –14 year-old boys

72

Евтухова Л.А., Резникова Н.И. Оценка изменений компонентов иммунной системы детей 3-6 лет при патологии дыхательной системы.

76

Єжова О.О. Феномен культури здоров’я в педагогічних дослідженнях.

79

Zaikin A., Zaikina A. Modernization of training future tourism specialist at higher educational establishments of Ukraine

83

Калиниченко О.О. Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів

87

Кисельов А.Ф., Грищенко Г.В. Руденко А.О., Улізко В.М., Чернозуб А.А. Роль обласного центру ранньої медико-соціальної реабілітації у фізичному вихованні дітей з вадами здоров’я.

89

Козетов И.И., Ейдер Е. Факторная структура физической подготовленности детей 8 лет в динамике педагогического процесса.

92

Колос В.М., Хатеновская А.А. Автоматизированная система профилактического самоконтроля физического состояния организма – базис укрепления здоровья школьников

97

Латіна Г.О. Оцінка адаптаційних резервів організму студентів-педагогів за показниками варіабельності серцевого ритму

101

Листопад О.А. Продуктивно-творчий стиль педагогічного спілкування як засіб розвитку творчої особистості.

105

Літовченко О.В. Патогенетичні механізми заїкання.

109

Логвиненко О.Б. Виховання в учнів інтересу до фізичної культури у позакласній діяльності загальноосвітньої школи.

115

Любченко Н.В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах.

118

Магльований А.В., Іваночко О.Ю., Кунинець О.Б., Мороз Є.І. Вплив різного рівня фізичного навантаження на показники серцево-судинної системи студентів спеціальних медичних груп

 

122

Нарскин Г.И., Володкович С.Л. Применение оздоровительных гимнастик в системе физического воспитания студенток подготовительных медицинских групп

125

Осипенко Е.В. Автоматизированный комплекс "Спортес 1.0" – как инструмент формирования информационного пространства процесса физического воспитания

129

Паламарчук Ю.Г., Бекас О.О. Аналіз функцій зовнішнього дихання та аеробної продуктивності організму дзюдоїстів 10-12 років

133

Пашкова О.С., Телегей А.З. Роль співпраці тренера з футболу та психолога у формуванні згуртованості, спрямованої на результат

137

Подригало Л.В., Пашкевич С.А., Городыский Н.И., Галашко Н.И., Тихонова В.А. Донозологии, обусловленные свободнорадикальным окислением, у детей школьного возраста.

141

Полька Н.С., Калиниченко І.О. Концепція гігієнічного супроводу фізичного виховання дітей у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах

144

Приймаков А.А., Щегольков А.Н. Ящанин Ян Критерии резервных возможностей нервно-мышечной системы спортсменов при выполнении скоростно-силовой работы.

148

Прокудин Б.Ф., Грязнова Е.В. Развитие выносливости юных спортсменов в различные возрастные периоды

152

Романчук О.П., Гречко О.Д., Глушенко М.М., Подгорна В.В. Фізичний розвиток та соматотип студентів факультету фізичного виховання

155

Самокиш І.І., Босенко А.І. До питання про адекватність фізичного навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом у визначенні фізичної працездатності дітей молодшого шкільного віку.

 

160

Севдалев С.В., Зацепин А.В., Васильев А.В. К вопросу о функциональном состоянии школьников, проживающих на территориях с различным уровнем радиационного загрязнения среды. . . .

 

164

Сергета І.В., Осадчук Н.І., Сергета Д.П. Комплексна оцінка фізичного розвитку дітей різного віку: сучасні підходи та прикладні аспекти.

170

Середа І.О. Характеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання.

173

Синюгина М.Б. Коррекция функционального состояния сердечнососудистой системы у студенток 1-4 курсов, с помощью занятий оздоровительным плаванием.

177

Сорвиров Б.В. Формирование единого образовательного пространства СНГ – ресурсный потенциал подготовки современных кадров для экономики государств содружества.

180

Старченко В.Н. Теоретическая модель педагогического процесса на уроке физкультуры и здоровья

186

Твердохліб М.М., Дяченко С.В. Проблема фізичної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі фізичного виховання у валеологічному аспекті

190

Тубичко Ю.О. Стан мовленнєвого розвитку в старших дошкільників зі стертою формою дизартрії, як передумова оволодіння письмовим мовленням.

192

Tilindiene I., Valantiniene I., Emeljanovas A. Display of bullying among athletes, non-athletes and risk group adolescents .

197

Хорошуха М.Ф. Використання методу вольової ліквідації глибокого дихання (ВЛГД) у підвищенні резервних можливостей організму юних спортсменів 13-16 років

203

Шевченко В.В., Кривенко О.Л. Схильність студентів до стресів та лікувальне харчування як метод боротьби з ними

207

Шлык Н.И., Феофилактов Н.З., Танаева Н.Л. Ритм сердца и тип вегетативной регуляции у спортсменок в беге на средние дистанции в предсоревновательный тренировочный период и перед соревнованиями . . .

209

Шмалєй С.В. Здоровязберігальна поведінка дошкільників.

215

Юшковська О.Г., Долгієр Є.В. Аналіз загальних гомеостатичних характеристик організму жінок, хворих на нейроциркуляторну дистонію

Автори

218

 

  fnsnf visegrad fund da                                                                 eua konfucius   
Яндекс.Метрика
 
  tempus pedpresa mon.gov observatory