Випуск №7 Наука і Освіта 2009 рік
Зміст
Академіку Аллі Михайлівні Богуш – 70! | 4 |
Абабілова Н.М. До питання про компонентно-структурні особливості конкурентоздатності майбутніх перекладачів. | 6 |
Адаменко О.О. Управлінський аспект освітньої діяльності професора В.З. Смаля. | 9 |
Азарова Н.В. Використання інноваційних технологій навчання у формуванні комунікативної компетенції майбутніх правників. | 12 |
Атаманчук Ю.М. Нормативно-правове забезпечення організації моніторингу державного управління освітою в Україні. | 16 |
Барбан М.М. Роль проектних технологій у роботі з іноземними студентами | 20 |
Бережна В.С. Підготовка майбутніх менеджерів до інноваційної професійної діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід | 24 |
Бондарь Г.Г., Корень Е.С. Качество образования и тенденции развития образования ХХІ столетия. | 27 |
Ван Бін Компаративний підхід у дослідженні якості художньо-технічної підготовки студентів у класі фортепіано | 31 |
Вертегел В.Л. Апробація педагогічних умов виховання естетичного смаку в студентів засобами іноземних мов | 35 |
Вишківська В.Б. Технологізація навчання у вищій школі як умова вдосконалення підготовки майбутнього вчителя. | 39 |
Гладкова В.М. Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців | 42 |
Голуб Т.П. Компетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освіти | 45 |
Гончарова Є.Є. Формування фахової компетенції майбутніх учителів іноземної мови у педагогічних ВНЗ | 49 |
Горожанкіна О.Ю. Розвиток моральної свідомості студентів у процесі вивчення курсу "особливості виконання бардівської пісні" | 55 |
Денищич Т.А. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з політології та історії. | 58 |
Долинський Б.Т. Роль фізичної культури у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи . | 62 |
Дяченко-Богун М.М. Модель професійної підготовки вчителя до організації природоохоронного виховання старшокласників . | 65 |
Завалевська О.В. Інтерактивні методи формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів | 68 |
Кабанська О.С. Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування | 72 |
Караєва Т.В. Формування системи вправ для навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей . | 75 |
Карпова Е.Е. Проблема оцінювання якості підготовки вчителів у вищих навчальних закладах в контексті болонського процесу . | 79 |
Каткова В.П. Роль комунікативних якостей студентів-менеджерів у процесі професійного становлення фахівця | 83 |
Кашкарьов Г.В. Управління якістю підготовки фахівців як складова процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя правознавства . | 86 |
Кізин І.В. Науково-педагогічні погляди Едварда Жарського у професійній підготовці майбутніх вчителів. | 90 |
Княжева І.А. Інваріантна і варіативна складові процесу професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в педагогічному університеті . | 93 |
Князян М.О. Засоби управління якістю навчання французької мови як іноземної в системі вищої освіти країн Європейського Союзу. | 97 |
Колесник А.Г. Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу. | 101 |
Копіца Є.П. Аналіз термінологічних номінантів: шлях оптимізації навчального процесу з латинської мови. | 105 |
Король Т.Г. Система тестового контролю англомовної компетенції в читанні студентами немовних спеціальностей. . | 107 |
Корчевна С.О. Підвищення якості освіти майбутніх учителів музики у процесі викладання спецкурсу "інноватика в музично-педагогічному просторі". | 111 |
Кругляков В.Г. До проблеми формування естрадно-сценічної підготовки майбутніх учителів музики | 115 |
Кудрявцева О.А. Тестування як засіб перевірки якості знань з дошкільної педагогіки студентів педагогічного університету . | 119 |
Лебідь О.В. Професоналізм як вищій прояв професійної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу . | 123 |
Лесник О.С. Методика формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики у вокально-хоровій роботі | 126 |
Лещенко Н.А. Аксіологічне спрямування підготовки фахівців дошкільного профілю в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.) | 130 |
Лівшун О.В. Психолого-педагогічні особливості формування професійної готовності майбутнього вчителя технології | 134 |
Листопад О.А. Упровадження ідей педагогіки творчості в професійну підготовку студентівпедагогічних ВНЗ . | 137 |
Лю Цяньцянь Сформованість художньої грамотності в майбутніх учителів музики та хореографії. | 142 |
Мрачковська М.М. Компетентнісний підхід до формування міжкультурних комунікативно-професійних якостей майбутнього менеджера. | 145 |
Нестеренко В.В. Пути и средства улучшения качества подготовки студентов при заочной форме обучения . | 150 |
Олендр Т. М. Акредитаційні органи як один із важелів забезпечення високого рівня якості освітніх послуг Американських університетів | 155 |
Омеляненко А.В. Комунікативна культура мовлення як професійна якість майбутнього фахівця дошкільної освіти . | 159 |
Оніпко О.В. Оцінювання за шкалою ECTS: чи здатне воно задовольнити запити української вищої освіти? . | 162 |
Паламарчук Л.М. Комунікативна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і умови міжпредметної інтеграції | 165 |
Пилищук О.П. Розвиток креативності як компонент професійної компетентності студентів. | 170 |
Попова Н.Ю. Педагогічні умови формування образу "Я" в старших дошкільників в умовах статевого виховання | 173 |
Радьо Т.Ю. Краєзнавчо-освітня підготовка фахівців у Новоросійському університеті (ХІХ ст.) | 176 |
Реброва О.Є. Педагогічні умови формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін. | 181 |
Ржевська А.В. Особливості сучасної університетської освіти Бельгії. | 185 |
Руденко Ю.А. Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | 189 |
Руденко Н.В. Самореалізація особистості студентів у позанавчальній виховній роботі вищих технічних навчальних закладів | 194 |
Скоробогатова М.Р. Развитие системы профессиональной подготовки учителей начальных классов в странах ЕС | 197 |
Стрига Е.В. Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін | 201 |
Тарнопольский О.Б. Обучение английскому языку для специальных целей средствами повышения качества языковой подготовки студентов неязыкового ВУЗА. | 205 |
Тимченко А.А. Досвід управлінської діяльності професора М.М. Грищенка у вищий школі. | 208 |
Ткачова Н.О.,. Варенко Т.К. Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів | 212 |
Федотова Ю. В. Підготовка іноземних громадян у вищій школі України: історико-педагогічний аспект. | 215 |
Фісун О. В. Деякі аспекти формування педагогічної позиції в майбутніх учителів | 219 |
Хромченко О.В. Педагогічна практика як засіб підвищення якості формування творчих умінь майбутніх педагогів | 222 |
Шиловська М. О. Соціокультурна компетенція майбутніх учителів іноземних мов: методологія та перспективи . | 226 |
Шиянюк Л.В. Україномовна комунікативна компетентність студентів вищих технічних навчальних закладів як необхідна складова становлення професіонала . | 229 |
Шупта І.М. Конфлікт як предмет міждисциплінарних досліджень | 233 |
Шварп Н.В. Формування професійної самосвідомості особистості у процесі фахової підготовки. | 238 |
Юрчак В.В. З історії музично-теоретичної підготовки вчителя музики | 241 |